1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

5 Ekim 2017 Perşembe

6. Gün. Kızgül'le Başbaşa.



                    Bugün kötü bir baş ağrısıyla uyandım. Ama inat ettim ağrı kesici almadım. Baş ağrımla birlikte öyle dolandım.

                     Domatesli bulgur pilavı pişirdim. Hala kalan yemekler var. Onlar bitsin bakalım. İpteki çamaşırları toplayıp katladım güzelce.

                     Sonra "Aaa! Ne güzel bugün Perşembe" diye kendi kendime sevindim. Artık benim en sevdiğim günüm perşembe. Kızgül'ün  dersi yok çünkü ve birlikte geçiriyoruz perşembeleri. Kızgül artık Suruç'ta değil. Bu sene İstanbul'a tayin oldu eşiyle birlikte çok şükür. Hasretim ve endişelerim bitti artık. Ben yine endişelenecek şeyler bulurum ya neyse.

                     Geçen perşembe mesela birlikte turşu kurmuştuk. Biraz da buzluğa domates attık. Herkes kızına kışlık yapar, benim kızım da bana yapıverdi. Eee! anne tembel çıktı. Bu sene konserve domates yapmadım. Zehirlenme olayları beni korkuttu.

                      Öğleden sonra Kızgül'le Maltepe Alışveriş Merkezine gittik. Bana Lancome pudra aldı hediye. Bir şeyler yedik, dolaştık, vitrinlere baktık.

                      Bu da bugünün şarkısı olsun.



1 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

İyi akşamlar,güzel bir gün senin için bol bol keyfini çıkarmışsındır.