1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

12 Ekim 2017 Perşembe

13. Gün. Kitap, Egzersiz, Dizi.



                 Elimdeki Orhan Pamuk'un Sessiz Ev kitabını bitirdim nihayet ve yeni kitabım Milena'ya  Mektuplar a başladım.

                  Bu sabah  dik duruş için egzersiz yaptım biraz. Yaş ilerledikçe yer çekimi bedeni öne doğru eğiyor. Dik durabilmek çok önemli.




         
            Akşam için köfte yoğurdum. Bir kısmını buzluğa kaldırdım. Çok iyi oluyor. Sıkışınca oradan indiriveriyorum ve buzlu buzlu tavaya atıyorum.

            Öğleden sonra Kızgül'e uğradım. Perşembeleri evde oluyor. Kahvelerimizi içerken biraz dedikodu yaptık ana kız. Sonra pazara gidip dolaştık biraz.  Yeşillik, dolmalık biber ve ıspanak aldım. Eve gelip aldıklarımı yerleştirdim.

            Leylak Dalı'nın izlediği İstanbullu Gelin dizisine başladım. Her gün bir bölüm izliyorum.

            Akşamları sizde üşüyor musunuz?  Eski ve çok kalın bir hırkam var. Onu giyıyorum pijamanın üstüne. Bu hırka beni ısıtıyor ve mutlu ediyor.

   

       

1 yorum:

pinus dedi ki...

Ben de 17 yıllık hırkama sarılıyorum akşamları, eskiler kıymetlidir..