1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

2 Ekim 2017 Pazartesi

3.Gün. Akşam Keyfi.



               Bir kadeh beyaz şarabımı ve kitabımı aldım elime. Keyif zamanım şimdi. İki satır yazıp kitabımı okuyacağım.

               Bugün egzersiz günümdü. Spor salonuna gittim. Yazdan beri pilatesi bıraktım. Sıcaklarda yüzmek yeter diye düşündüm. Artık yeniden başlamanın zamanı geldi. Biraz değişiklik olsun dedim , ağırlık ve aletlerle çalışmaya başladım. Bana kendimi iyi hissettiriyor. Yorulmak lazım. Yorulunca kendimi tazelenmiş ve huzurlu hissediyorum. Haftada üç gün yapmaya çalışıyorum. Salona gidemediğim zaman evde yapıyorum.

              Mutfakta neler yaptığımı sorarsanız taze barbunya ve makarna pişirdim bugün. Konca barbunyayı ayıklamıştı daha önceden. Böyle hazır olunca çok kolay oluyor. Oh ne güzel attım düdüklüye pişiverdi.

              Ben yorganı kazakları hırkaları çıkardım artık. Akşamları üstüme kazak geçiriyorum. İyi geliyor sıcacık.

              Hadi ben kitap okumaya kaçıyorum şimdi.

3 yorum:

www.macerakitabim.com dedi ki...

Bu meydan okuma hepimize iyi geldi. Tıpkı spor yapmak gibi harekete çektik, bereketlendik.
Çok mutluyum, çook bu yüzden :)

deeptone dedi ki...

hayat güzeeel :)

Satır Arası dedi ki...

En güzel keyif anı... bir kadeh şarap ve kitap :)
Afiyet olsun Mihrabah Abla.
Yemek olayı ayrı bir dert bana ... hergün yada gün aşırı "ne yemek yapsam bugün?" demekten bazen yoruluyorum..
İyi geceler.