1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

9 Ekim 2017 Pazartesi

10. Gün. İyi Hissetmek.


   
          Onuncu güne gelmişiz bile. Ne çabuk geçti günler.

          Bu sabah uyandığım da kendimi öyle hafif, öyle iyi hissettim ki.  Neden bilmiyorum?  Dünya gözüme güzel gözüktü.  İçim şarkılar söylüyordu.

          Bazen de tersi olur. Her şey kapkara gözükür gözüme.  Hormonlar mı yapıyor bunu nedir? İnsan bedeni bir muamma.

           Günüm sakin ve huzurlu geçti. Spor günümdü. Yürüme bandında yürürken, tenis kortunda tay gibi iki kız gördüm. Tenis oynuyorlardı. Onları izledim hep. Çok güzellerdi. İnce uzun bacaklarıyla koşturup duruyorlardı.

            Konca spora gelmedi. Bozuk arabanın peşinde koşturuyor. Morali çok bozuk.

Spor dönüşü balıkçıya uğradım. Kocaman bir palamut ve bol yeşillik aldım

            Konca tava yaptı kendine. Benimkiler domates, soğan, defne yaprağı ile fırına girdiler. Üstüne zeytinyağı ve limon koydum. Çok güzel oldu. Bir de çikolata almıştım kendime.

            Bir dizi arayışındayım. Geçen sene "Vatanım Sensin" i ve "Fi" yi izliyordum. İkisi de başlamadı. Yoksa eski dizilerden birini mi izlesem? Bana tavsiyeleriniz var mı?

2 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Arka odası olan güzel bayan ne zaman Ankara'ya geliyorsun. Sevgiler.

hüznün tadı dedi ki...

Ay sonunda inşallah ordayım.