1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

21 Ekim 2017 Cumartesi

Cumartesi ve Şarap Günü



                 Bu kara gözlü Nuri İyem kızı. Bugün  cumartesi ve benim şarap günüm.  Hem de 22. gün bir iki satır yazayım dedim.

                 Açtım youtube dan caz. Bir yandan dinliyorum bir yandan şarabımı yudumluyorum.

                 Evi süpürüp sildim bugün. Oğul uğradı bir ara. Meğer Antalya'da bisikletle kayıt yaptırmaya giderken araba çarpmış ona.  Belek Triatlon' a katılmak için gitmişti eşiyle. Duyunca bir fena oldum. Sapasağlam karşımdaydı ama yine de çok kötü oldum. Ya kötü bir şeyler olsaydı. Neyse ki ufak tefek şeylerle ucuz atlatmış. Şükürler olsun.Bu ara bizim üzerimizde bir şeyler var.

                Konca'yla da biraz limoniyiz. Motor çalındığından beri bana sarıyor. Sanki ben çaldırdım.

                Neyse çıktım sahile yürüdüm. Deniz, tekneler, iyot kokusu iyi geldi. Cebimden müziğimi de açtım.

                 Eve geldim. Sabah barbunya ve bulgur pilavı yapmıştım. Yanına marketten iki dilim ızgaralık kontrfile almıştım.

                 Akşam keyfi yani.

7 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Burak'a geçmiş olsun.

Unknown dedi ki...

Gecmis olsun Mihriban. Iyi ki caz ve sarap var, degil mi?

*mehtap dedi ki...

Allah çocuklarımızı korusun.Çok geçmiş olsun oğlunuza.
Eşler evde bir sorun olunca birbirlerine sararlar maalesef:) Tat tuz meselesi..

MAVİANNE dedi ki...

barbunya ve bulgur pilavı da ne güzel gider
afiyet olsun

serpil dedi ki...

Çok geçmiş olsun,yemekler de tam benim sevdiğim gibi olmuş, afiyet olsun :)

sanderwadlington dedi ki...

Used ford edge titanium - ITUNIC
Stainless steel double edge razor blade with a slanted columbia titanium jacket angle. Made in Germany, this razor is made of steel for ceramic vs titanium curling iron great titanium engagement rings shaving. microtouch titanium Features a polished stainless steel handle. titanium fishing pliers

thenos dedi ki...

m794i2hafgc090 prostate massagers,sex toys,masturbators,realistic sex dolls,Discreet Vibrators,horse dildo,sex chair,fantasy toys,cheap sex toys j384c1pzwne517