1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

18 Ekim 2017 Çarşamba

19. Gün. Değişik Bir Şey Yok.



                 Sakin sakin yaşadığım güneşli güzel bir gündü bugün. Kaç gündür alamadığım tahlillerimin neticesini almaya gittim kahvaltıdan sonra. TSH hariç hepsi iyi çıkmış şükür.  İlacımın dozu ayarlandı.

                 Dönüşte bir milyoncuya uğradım. Baktım bir şeyler var mı? Diye. Bir şey almadan çıktım. Eve geldim.  Biraz kitap okudum.  Bir kase ev yoğurdu, bir avuç kuru yemiş bir tane de muz yedim. Öğlen yemeği niyetine.

                 Konca'yla spora gittik.  Kendimi yorgun hissetmeme rağmen sporumu yaptım neyse.

                 Eve gelince makinaya çamaşır attım. Laptopu açtım blogları okudum biraz.  Facebook a baktım. Akşam yemeği zamanı geldi. Dünden kalan bir şeyler vardı. Onları yedik.

                 Şimdi dizi seyredeceğim.

               

12 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Sağlığınız yerinde bir de üstüne spor ohh misss Mihriban Abla.
Sevgiler.

deeptone dedi ki...

ayy hangi diziler. bu akşam bizim hikaye var. yarın akşam kalp atışı. pazar akşamı ateşböcüğü. salı dolunay çarşamba meryem. hepsini izliyom hiç kaçırmadan :)

hüznün tadı dedi ki...

Yalancı

deeptone dedi ki...

neden ki yalancı. vallahi izliyom. baksanaaa, blogumda, diziler başlığında, hepsini yazdım kii, ayrıca haftasonları da kore dizileri izliyom. ama favorim halen kalp atışııı.

deeptone dedi ki...

yalnız yaşıyom ben işte yani akşamları haftasonları bol bol dizi izliyom yanii. bir de film tabii. bak hepsi var ki blogumdaaaa. hangi dizileri sevdiğim de var hepsisi.

hüznün tadı dedi ki...

Ben sadece istanbullu Gelini izliyorum internetten.

hüznün tadı dedi ki...

Blogunda varda hangisine inanayım bilemedim:)

deeptone dedi ki...

o annemin dizisi :) senin kızın urfaya gitmişti di mii. iyi mi keyfisi yerinde mii :)

deeptone dedi ki...

ay neden inanmıyon ki anlamadım. yalnız yaşıyom yıllardır, daima yalnızım işte, insanlarla bir ilgim yok yani, hep kültür sanat işte, dizi film kitap müzik, iş saatleri dışında. blogumdaki filmler, diziler, kitaplar, hepsini izleyip okuduktan sonra yazıyom. okumadığım izlemediğim bişiyi yazmam ki yani. gecede üç dört film izliyom. bir dizinin bir sezonunun bir haftasonu bitiriyom. on saat kesintisiz dizi izliyom. bir de ev işi işte. yalnız yaşayınca bunlar çok kolay ki, zaman çok işte. bunun dışında bir de yazıyom işte yani. öykü deneme şiir filan yani.

deeptone dedi ki...

ya neden böyle dedin ki hiç anlamadım ama niye ki ben çok üzüldüm buna şimdi. yani izlemediğim dizileri yazdığımı okumadığım kitapları yazdığımı mı düşünüyon ki neden valla anlamadım ki bak. öyle şey neden yapayım ki. sen kurgu yazılarım ile ilgili diyorsan, yazılarımın altında "öykü" diyorsa kurgu, "öykü" dışında bişi diyosa gerçek işte. sen mesela geçen gün bu sen misin başkası mı demiştin, yazının altında "öykü" diyordu. öykü deyince kurgu işte. ya öykü kitapları çıkarıyorum ya. blogumda kişisel yazım yok ki hiç. bak profilimde bile diyooo kii :)

hüznün tadı dedi ki...

Nedense bana ne yazarsan kurgu gibi geliyor Bundan sonra daha dikkatli okuyacağım ama.

deeptone dedi ki...

http://sadevederin.blogspot.com.tr/2017/04/deep-not.html

baksana burda var hepsi, bu yazımda.

hımm evet dikkat etmemişsin sen işte. yazılarımın altında "öykü" deyince kurgu öykü işte. kurguluyorum yazıyorum. bütün öykü yazanlar gibi. başkasının hayatını başkasının ağzından yazarız ki öykülerde. ama altında öykü demiyorsa kurgu değil. kitap müzik sinema dizi yazılarım, yemek yazıları, insan yaşam kültür sanat, hiçbiri kurgu değil. şiirler elbette şiir işte. blogumda sadece başlığı "öykü" olanlar kurgu. instadan da bakabilirsin bak istersen, yazılarımın fotolarını da oraya koyuyorum. yaptığım yemekler, okuduğum kitaplar, el yazı ile şiirlerim öykülerim filan yani. ay tabii dikkatli oku sevinirim buna oleeey işteee :) okuduğum kitabı nasıl kurgulucam kiii, diziyi nasıl kurgulucam ki. ay kitaplar diziler filmler müzikler kültür sanat edebiyat bir de yabancı dil hayatım benim işteee :) bu gece mesela bizim hikaye var. bunu izlediğimi nasıl kurgulayabilirim kiiii :)