1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

17 Ekim 2017 Salı

18. Gün. Ankara'dan Deniz Gelmiş.



             Bu sabah 8:30 a ayarlamıştım alarmı. Denizciğim gelecekti çünkü.  Kahvaltıdan sonra ortalığı toparladım ve hemen  girdim mutfağa.

             Enginar pişirdim. Akşamdan börülce ıslatmıştım. Güzel bir salata yaptım ondan. Patlıcan kızarttım. Üstüne domates sosu hazırladım. Kuru domatesleri haşlayıp salata yaptım. Ben çok severim kuru domatesi. En son rokalı kıvırcıklı salata yaptım. İş palamutları kızartmaya kaldı. Tiramisu akşamdan yapılmış dolapta beklemekte.

            Ne güzel şey insanın kırk yıllık arkadaşıyla oturup sohbet etmesi. Konuşacak ne çok şey var. Kah ayrı geçen günleri anlatmak, kah geçmişi yad etmek. Bir yandan yemek yedik bir yandan sohbet ettik. Zamanın geçip gidişini anlayamadık.

            Akşam oldu Denizciğim kalktı. Konca onu bıraktı. Ben de masayı, sağı solu toparladım. Soyunup dökünüp akşam rutinime giriş yaptım.

            Laptopum elimde, kitabım yanımda. Böyle işte.

         

4 yorum:

Akşam sefası dedi ki...

Konu arkadaş ise hayat durur bende. 40 yıl dile kolay.. çok güzel bir gün olmuş..

Sevda ÜNLÜ dedi ki...

Maşallah sizlere...

pinus dedi ki...

Ay keşke bana da çok sevdiğim biri gelse de tatlı tatlı ona yemek hazırlasam. Yalnız menü de harikaymış...

deeptone dedi ki...

enginarlı baklaya bayılırım :)