1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

16 Ekim 2017 Pazartesi

17.Gün. Baş Ağrısı.



             Sabah kalktığım da baş ağrısı benimleydi. Gün boyu beni bırakmadı. Ama beni öyle yerden yere vuran bir ağrı değildi. Sinsi sinsi oyup duruyordu başımı. Ağrı kesici almadım. Şu saatlerde yerini hafif bir sersemliğe bırakıp gitti gibi.

             Kahvaltı faslından sonra fırında patatesli tavuk pişirdim akşama. Dünden pilav da vardı.

            Bugün spor günümdü. Gidip gitmemek konusunda kararsız kaldım. Başım ağrıyor, halsiz ve keyifsizdim.

             Evde oturunca daha kötü olacağıma karar verdim ve gittim. İyi geldi spor. Açıldım sanki.

             Eve geldim baktım kimse yok. Bir kaç arkadaşımla telefon görüşmesi yaptım. Ankara'dan gelen bir arkadaşımı yarın öğle yemeğine davet ettim.  Fırında balık, enginar, börülce salatası ve közlenmiş patlıcan salatası yapacağım.

            Biraz sonra mutfağa girip tiramisu yapacağım yarına.

Hiç yorum yok: