1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

16 Mart 2021 Salı

Kendim İçin Bir Armağan



Dün aklımdaydı ne zamandır kendime bir çiçek almadığım. Bu sabah uyandığım da  "bugün kendim için bir çiçek alacağım" dedim ve gülümseyerek başladım güne.

Kahvaltıdan sonra yürüyüş için giyindim.  Gözlerimi kalemle boyadım çabucak. Koronadan beri bu kadar yetiyor.  Eskiden olsa "makyajsız çıkmam abi" der her gün makyajımı tam yapardım. 

Yüzüklerime gözüm ilişti. İki tanesini geçirdim parmaklarıma.  Özlemişim. Düşündüm ki bir senedir doğru düzgün giyinmiyorum. Ayağımda tayt veya blucin üstüme rahat bir şeyler ve spor ayakkabılar. Bu dönemde kıyafet de satın almadım olanları da giymedim.

Yürüyüş için sahil yolunu çok seviyorum. Ama bugün rüzgarlı hava. Oralar çok eser şimdi diye düşünerek münübüs yolunda yürüdüm. Altıbin küsur adım atmışım. Yürümeye yürümeye yürümeyi unuttum. Bu korona beni tembelliğe çok alıştırdı.

Dönüşte çiçekçiye uğradım çiçeklerimi aldım. Aktardan ay çekirdeği aldım kavrulmamış. Eve geldim. İlk iş balkona ay çekirdeklerini ekmek oldu. Sonra çiçeklerimi suya koydum. Onlara sevgiyle baktım.

Küçük mutluluklar hayatı güzelleştiriyor. Güzel bir şarkı dinleyelim mi?





9 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Çiçekler çok güzel. Mart ayı Ekim ayı. İyi yapmışsın. Arasa kendimizi şımartmalıyız. Sevgiler.

hüznün tadı dedi ki...

Çiçekler hep hayatımızda olsun.

Defne Soysal dedi ki...

Hayata küçük mutluluklar katmak lazım. Hepsi öyle güzel ki. Çiçekler, şarkı, ay çekirdekleri, yürüyüş. İçim açıldı.

hüznün tadı dedi ki...

Defnecim şu günlerde bize güç veren minik detaylara öyle ihtiyacımız var ki.

Handan dedi ki...

Ayağımda blujean ve tayt benim doğru düzgün giyinmem olunca kendime çok güldüm :D

Yürüyüş harika olmuş. Çiçek de evin havasını nasıl değiştiriyor, değil mi :)

emekliyim.com dedi ki...

Arkadaslarla takılmalar cafeler kahve bahaneler hepsi bitti bu pandemi yüzünden. Ne takı ne makyaj. Monotonlastı hayat, derkennn burayı buldum. Keyifle geziyorum blogunuzda :D

*mehtap dedi ki...

Geçen kıs ameliyat olmuştum ,hiç alışveriş yapmadım, bu kış evden çıkmıyoruz yine bir şey almadım. Tasarruf ettim baya ,diye düşünüyorum:) Çiçekçinin önünden geçerim ara da bakarım bende öyle, ne iyi yapıp kendinize çiçek almışsınız.En değerlimiz ;kendimiz:)

kızgül dedi ki...

Çok güzel ifade etmişsin canım, hayatın hep mutlulukla dolsun inşallah 🌷

kızgül dedi ki...

Çok güzel ifade etmişsin canım, hayatın hep mutlulukla dolsun inşallah 🌷