1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

9 Mart 2021 Salı

Corona Günlerinde Küçük Bir Kaçamak


Kuzenle buluştuk bugün. Ben Küçükyalıdan o Bostancıdan yürüyerek çıktık yola. Orta bir yerde buluşuruz dedik. Altıntepede Kahve diyarında buluştuk.  Hava güzel mi güzeldi. Hem uzun zamandır bir dostla buluşulmamıştı.Zaten sabah bir sevinçle uyanmıştım. Gün nasıl güzel olmasın benim için.

Önce bir kolonyalandık. Sonra o orta ben sade kahvelerimizi söyledik. Çocuklardan günlük hayattan söz ettik . Birbirimizi nasıl özlediğimizi anlattık bir süre. Ben doğacak torunum için ne kadar heyecanlı olduğumu anlattım.

Zaman doldu. O Bostancıya ben Küçükyalıya yollandım.




Bu da akşam menüm. Dün etli yaprak sarma yapmıştım. Çok severim. Ben öyle minik minik sarmam.  Büyük büyük sararım. Bugün de barbunya çıkardım buzluktan onu pişirdim. Bol soğanlı ve sarımsaklı. İkisi de güzeldi. Siz neler pişiriyorsunuz bu günlerde? Her akşam bir düşünce alıyor beni. Yarın ne yapsam diye.




6 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Oo ne iyi yapmışsınız Emoşu özledim. Afiyet olsun eline sağlık. Benim menüm fırında kanat patatesli domates çorbası ve lahana yemeği. Birde torunlara börek sevgiler.

*mehtap dedi ki...

Arada kaçamak yapmak lazım, havalar da güzelleşiyor, dışarda buluşmalar artar artık.
Biz de etli dolmayı irice sararız, içi bol olur.Aslında zeytinyağlıyı da öyle incecik sarmayız onunda içindeki malzemesi bolca olur.Afiyet olsun.

hüznün tadı dedi ki...

Senin menün de çok güzelmiş. Torunlar olunca zor. Onları da ayrıca düşünmek lazım.

hüznün tadı dedi ki...

Coronanın en zor tarafı sevdiklerimizden ayrı düşmek oldu. Annem Ankara da. +65 olduğum için zar zor seyahat izni alabildim. Bu aralar vermiyorlar. Neyse anneciğimi görmeye gelebildim.

Handan dedi ki...

Ne iyi gelmiştir, ben de aylar sonra br arkadaşımla buluştum, ruhum kendine geldi :)

Achima Abelard dedi ki...

Na tomto blogu máte skvělý článek a já chci poděkovat panu Pedrovi, úvěrovému úředníkovi, který mi poskytl půjčku ve výši 600 000. Pounds poté, co jsem mu vysvětlil celý můj projekt prostřednictvím jeho soukromého e-mailu na pedroloanss@gmail.com, pak jsme mluvili o sazbě a podmínkách prostřednictvím e-mailu, protože já žiji v Aucklandu a on žije ve Spojeném království, takže po celém procesu mi bylo vyhověno půjčka s flexibilním splácením půjčky.
Právě teď jsem tak vděčný a doporučím každému, kdo má obchodní projekt nebo potřebuje finanční službu, aby kontaktoval pana Pedra na jeho soukromý e-mail.

Ještě jednou děkuji.