1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

13 Aralık 2009 Pazar

Tükenmez turşu,emeksiz çiçek,her şey çorbası

Bu sene kurduğum salatalık turşusu bitince suyuna biraz ilave yapıp beyaz lahanalar attım.O da bitince pazardan kırmızı lahana aldım.Onları attım.Çoook güzel oldu.Mutfak balkonumda, elimi attınca bulduğum hiç bitmeyen turşum var.Son rengi kırmızı.Salatalara çok yakışıyor.






Bu da dertsiz çiçeğim.Yıllardır evimi süslüyor.Suda yaşıyor.Toprakta yaşıyor.Çaydanlıkta yaşıyor.Bu gördüğünüzü yeni vazoya koydum.Hemen büyümeye başladı.Onun annesini koncaya Töbank'taki arkadaşları almıştı.2.müdürlük hediyesi.O gün bugündür bizimle.Bizden çok az şey istiyor. Sadece su.. Ama karşılığında verdikleri çok..









Bugün her şey çorbası yaptım.Çok basit.Evde ne varsa ondan yapılıyor.Ben pırasa karnabahar,havuç ,soğan,patatesten yaptım.Hepsini düdüklüye doğradım.Üstünü biraz geçecek kadar su koydum.Piştikten sonra robottan geçirdim. Tavuk suyu ilave ettim.Biraz sıvı yağ.Kırmızı biber...Mmm! Tam kış çorbası...




Hiç yorum yok: