1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

22 Aralık 2009 Salı

Konca'nın eserleri...


Tekne dışında yaptıklarını hep beni mutlu etmek için yaptı. Bu bir ilaç dolabı aslında.



Balkondaki çiçekleri ve perdeleri ben ayarladım. Yanından her geçişte nasıl da seviyorum. Okşuyorum..




Bu gemici düğümleri... Çerçevesi herşeyi koncaya ait. (Ama ahşap boyasını ben yaptım.)


Eee ! Ne yapalım. Onu da eklicem tabi.Ben de boş boş durmuyorum yani..






Bu da benim çok sevdiğim deniz kabuklarım için yapılmış ışıklı bir dolap.




Bunlar bana ilk yaptığı evler. İlkini doğum günümde bana hediye yapmıştı. Parasız bir zamanımızda gizli gizli yapmıştı. Nasıl da sevinmiştim.




İşte bunlar sevgili tekneleri.




Onları ben de çok seviyorum.Bazen döküntülerinden bunalıyorum ama yine de seviyorum.


Bu işler oturma salonumuzda oluyor. Bu yüzden biraz zor.




İlmek ilmek...






Sabırla yapılıyor...
Bu güzellikleri yapan, yapabilen istese neler yapmaz ki...




4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba
ne kadar guzel seyler bu yapilanlar!!! Kocanizin ellerine, sevginize saglik...
Hoscakalin
Serpil

hüznün tadı dedi ki...

Çok teşekkürler

Kibritci Kız dedi ki...

hüznün tadı ; ben de isterim o duvara asılı olan dolaptan . hepsi el emeği göz nuruydu . sanatçı aile iştee yaaa . sevgilerimle

hüznün tadı dedi ki...

Kibritci kız- Şimdi Konca'ya söyledim. Pek bi sevindi. Dörtköşe oldu.