1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

13 Ocak 2010 Çarşamba

Töbank Levent Şubesinden tatlı bir esinti...






   Bankadan eski bir arkadaşım Facebook'tan beni buldu birkaç gün önce. O kadar mutlu oldum ki...İçim içime sığmıyor. Bağlantımız onunla uzun bir süredir kesikti. Aynı şehirdeyiz ama ne bir telefon ne bir adres vardı.

   Hemen diğer arkadaşlarımı aradım. Cumartesi Kadıköy'de buluşacağız yıllar sonra. Hepimiz heyecanlı ve mutluyuz..

   Dilek'in sayesinde biraraya geleceğiz inşallah. Levent Şubesi'nde acı tatlı neler paylaşmıştık.O küçük şubenin üst katında öğlen arası yemekler yapıyor kahveler içiyorduk. Paramız olduğunda da kebap yemeğe gidiyorduk.

  İnşallah yağmur yağmaz. Sabırsızlıkla cumartesiyi bekliyorum. Heyecanlıyım.

 Yukarıdaki resim Töbank Kampı'na ait. Satılık. İlgilenenler için http://www.tobankvakfi.org/

2 yorum:

Burak dedi ki...

Vakfin adresi yanlis olmus, Doğrusu

http://www.tobankvakfi.org

Selamlar, sevgiler

hüznün tadı dedi ki...

sağol canım hemen düzeltiyorum