1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

7 Ekim 2011 Cuma

Dünkü Ben...



             Dün sabah erkenden kalktım. Kahvaltı bile yapmadan örgü kursuma gitmek üzere evden çıktım. Özgül Pastanesine uğrayıp kahvaltı yaptım.Her zaman kalabalık olurdu burası  kursiyerlerle dolup taşardı.

            Okula gittim kapı duvar. Meğer İstanbul'un Kurtuluşu dolayısıyla bizim kursta kapalıymış. Bir bozuldum. Çanta örmeye başlayacaktık güya. Tığımı makrome ipimi almışım.

            Çok yakında oturan kuzeni aradım. "Aaa sana haber vermedik mi? Vah vah!" dedi. Bende "Ceza olarak sana geliyorum çayımı hazırla" dedim.

            Zavallılar eşiyle daha yeni kalkmışlar. Çayımı verdiler elime. Kediyi mıncıkladım biraz... Sonra diğer kuzenleride alıp Bağdat Caddesinde yürüme kararı aldık. Bol bol yürüdük. Mola verip sıcacık tavuk çorbası içtik. Yürüyerek Bostancı'ya geldik. Orda da bir cafede oturduk.

            Eve geldim. Akşam Validebağ Öğretmen Evinin bahçesinde motor  grubu toplantısı vardı. Hani Şu Hababam Sınıfı'nın çekildiği köşk. Adı da Adile Sultan Kasrı olmuş. İşte orada. Önce duş alıp kuaföre gittim. Akşam yedide motora atlayıp gittik. Çok kalabalıktık. Müzikte vardı. Motorcular coştular. Bol bol oynadılar. Konca da bol bol resim çekti. Köşk kapalıydı. İçini gezemedik. O kadar kalabalık içeri girseydik yıkılırdı herhalde.

            Biz karışık ızgara salata ve bira aldık. Izgaralar çok güzel hesap çok uygundu. Yeni motor olan bir arkadaş da baklava ikram etti. Sonra mutlu mesut eve döndük.
          

6 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

aaa yine mi kapalıydı köşk...Bir kaç ay önce açılmıştı halbuki, içerisi çok güzeldir: Adile Sultan Kasrıdır.
Demek bizim bu taraflara geldin Mihribancım...

Çılgın Mevdoş dedi ki...

OH ARKADAŞIM DAHA NE OLSUN DOLU DOLU BİR GÜN YAŞAMIŞSIN .AÇASY DENİNCE BEN BİR TUHAF OLUYORUM HEMEN DEMLEMEK GELİYOR İÇİMDEN .ÇANTAYI MERAKLA BEKLİYORUM.

hüznün tadı dedi ki...

Lale- Daha eskiden gezmiştim. Yüksek tavanlarına bayılmıştım.

Çılgın Mevdoş- Ben de birisi çay içerken çok canım ister. Birisinin okuduğu kitabı çok canım iste...

Asuman Yelen dedi ki...

Biz bir grubumuzla toplantılarımızı orada yapıyoruz. İçi de bahçesi de çok güzel gerçekten...

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- Gündüz de başka güzel olur. Ne güzel bir yer bulmuşsunuz kendinize...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Hababam sınıfına bayılırım,orayı görmek ne güzel olur...eşime söyledim,en kısa zamanda gidelim diye...