1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

25 Aralık 2010 Cumartesi

Yağda Yumurta




           Dün akşam televizyonda Kavak Yelleri'ni izliyordum. Mutfakta omlet yapma sahnesi beni kötü yaptı. Canım nasıl yağda yumurta istedi. İki gözlü, kırmızı biberli.

           Gecenin o saatinde. Dur dedim kendime. Sabaha ne kaldı şurda.  Tabi sabah ilk işim bu oldu. Bandıra bandıra yedim. Ama sanki akşam ki gibi canım istemedi. O anda yiyecektim ki.

          

           Öğlene de pırasa kavurması yaptım. Bunu da çok severim. Pırasalar küçük küçük doğranıyor. Biraz ince körpe pırasalardan olacak. Sarımsak soğanla bir güzel kavuruyorsunuz. Salça ve baharatlarını koyuyorsunuz. Ben sumakta koydum. Suyunu çekince çok az sıcak su ilave edip altını iyice kısıyorsunuz. Pişince sıcak sıcak yiyorsunuz. Afiyet olsun.

7 yorum:

cecilia dedi ki...

afiyet olsun ah o tv yokmu, gecenin bi yarısı insanın canını acayip şeyler çektirtebiliyor, ama tabi o an yapacaksınki tadı çıkacak..:) sevgiler..

hüznün tadı dedi ki...

Merhaba Cecilia! Birilerininde bu resmi görünce canı istemiştir mutlaka.

Adsız dedi ki...

Ben bilirim ablamın ne kadar leziz yemek yaptığını... Afiyet olsun...

hüznün tadı dedi ki...

Merhaba Ümit'cik. Gelde sana zeytinyağlı yaprak sarması yapayım. Sen lahana sarma seversin ama onu en güzel annemiz yapar.

CEPAYNASI dedi ki...

yumurta nasıl güzel görünüyor...
tok olsam da canım çekti:)

hüznün tadı dedi ki...

Cepaynası bu saatte olmaz bence.Sende yarın sabaha ertele...

laleninbahcesi dedi ki...

ikisinede bayılırım...