1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

27 Ekim 2010 Çarşamba

Oh Beee!




               Su tesisatı değişti. Taşlarımız yenilendi. Mutfak dolaplarımız boyandı. Çok şükür mutfağıma ve banyoma kavuştum.

               Çamaşır yıkamak, duş alabilmek, bulaşık makinasını çalıştırabilmek, sakin sakin yemek pişirebilmek ne mutlulukmuş meğer. Yaşayıp giderken bir çok şeyin değerini bilmemek ne kötü... İlle ara ara kaybetmek lazım bazı şeyleri.

                Daha işlerimiz çok. Biraz ara verdik. Yakında konca badanaya başlayacak inşallah. Bitince parkeler cilalanacak. Koltukların yüzleri değişecek.

            



             Evde herkese kargo gelir bir bana gelmezdi. Dün kargo benim için geldi. Yukarıdaki kitap bana Kara Kitap dan armağan. Çok mutlu oldum. Teşekkürler...

6 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Gözünüz aydın olsun. En zor kısmı bitmiş.
Yeni düzeninizde sağlık ve mutluluk diliyorum.

Sevgiyle kalın...

hüznün tadı dedi ki...

Çok teşekkürler. Şimdi kahvemi alıp bilgisayarın karşısına geçtim keyif keyif...

yaban dedi ki...

Ah ne guzel, ne rahat, ne huzurlu ev resmi ciziyorsun sen,, benim gibi bir ev kusu bu yazilara bayiliyor,, gerci onunuzde daha isleriniz varmis ama onlari planlamak, yapmak bile ayri zevk, insanin evini guzellestirmesi gibisi yok,, kara kitap'a ben de tesekkur ederim, seni sevindirdigi icin,, :)

hüznün tadı dedi ki...

Beni yine gülümsettin Yaban.

parıldayan çiçek dedi ki...

mutfağın güzel olmuş goncanın eline sağlık bana güzel yemekler pişirirsin artık...

hüznün tadı dedi ki...

Tabi pişiririm. Beklerim.