1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

31 Ekim 2010 Pazar

Karabiber,Kuzen,Ben.

 



                Avcumdakiler karabiber. Birkaç gün önce alışverişten dönerken gördüm ve tanıdım karabiber ağacını. Her zaman önünden geçiyordum ama dikkat etmemişim demek ki. Tanelerinden kopardım, ağzıma attım, çıtlattım. Ağzıma karabiber kokusu yayıldı.

               Öğleden sonra kuzenle teyzeme gittik. Teyzem buzluktan ev mantısı çıkardı. Pişirip yedik. Sonra bizi uyku bastırdı. Kanepelere kıvrılıp yattık. Kıyamam, eniştem üstümüze battaniye örtmüş.

               Çayımızı da içtik. Dönüşte biraz erken indik dolmuştan. Hem yürüdük hem konuştuk. Bir kafede çay içtik. Güneş yoktu artık. Üşüdük.

               Artık kuzenle aynı apartmanda oturuyoruz. Birlikte gittiğimiz bir yerden dönüş çok zevkli oluyor. Eski günlerdeki gibi mutlu döndük evlerimize.

2 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

teyzanle konuştum bana geldiler dedi haberinizi aldım.kız kız olmak güzel mi?

hüznün tadı dedi ki...

Parıldıyan Çiçek- Kız kıza gezmek çok güzel.Hadi sen de bir İstanbul yap. Katıl bize.