1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

1 Temmuz 2010 Perşembe

Akşam


   



                Kızgül yok.İşten yeni çıkmış yoldaymış.Konca, salonda film seyrediyor.Bilgisayar bana kaldı. Şimdi Kızgül olsa "Anniş hadi ya, ne zaman kalkıyorsun?" "Beş dakka bişeye bakcam." diye bıdı bıdı ederdi.

                Yemeğimi yedim. Kızgül'ünki de hazır. Pazardan taze barbunya aldım. Konca ayıklayıverdi. Nazar değmesin. Pişti, yarısı bitti bile. Bir de ızgara tavuk ve salata yaptım. Biraz da dünden pilav var.

                Hepimizin sevdiği yemek olunca içim rahat oluyor. O ne yiyecek, bu ne yiyecek diye düşünmekten yoruluyorum.

               Ben hiç problem değilim bu konuda. Mesela bir kabağı sarımsakla soteleyip üstüne bol dereotu ve yoğurt. Tamamdır.Bayılırım.

              Televizyonda izleyeceğim bir şey yok. Kitabıma gidiyorum şimdi. Tahsin Yücel'in Sonuncu'sunu okuyorum.  Bir kitabın öyküsünü anlatıyor. Kumru ile Kumru  kadar beğenmesem de severek okuyorum.
             

Hiç yorum yok: