1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

23 Şubat 2010 Salı

Kedim...




             Sabah çayı koymuştum.Mutfak balkonundan bahçeye bakıyordum tembel tembel. Birden onu gördüm bahçede. Boynunda kırmızı bir tasma vardı. Siyah benekleri kuyruğu aynı Çıtır. Heyecanlandım.- Pisi pisi Çıtııır! diye seslendim. Başını yukarı kaldırıp bana baktı. Bir an Çıtır benimle iletişim kuruyor gibi bir hisse kapıldım.

             Belli bir ev kedisiydi. Ya evden kaçmış ya da gezintiye çıkmıştı. Sanki Çıtır'ımdan haber getirmişti. Biraz özlem gidersin demişti.

             Benden de ona selam. Hiç karşılıksız verdiği sonsuz sevgi için teşekkürler... Ona söyle ki: Kimse beni sabahları uyanınca yatak odasının kapısında beklemiyor. Onu görüp seveyim diye yerlerde yuvarlanıp şirinlik yapmıyor. Onu çok özlediğimi de söyle...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

seni çok iyi anlıyorum.benimde bir kedim var.
onu kaybetme düşüncesi beni korkutuyor.bu yüzden bir daha kedi almıyacağım.