1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

1 Mayıs 2021 Cumartesi

Bir Minik Bebek Geldi

 


 Heyecanla beklediğimiz günler bitti. Minik torunuma sağlıkla kavuştuk şükürler olsun. Kucağıma verdiklerin de gözlerimden yaşlar süzüldü. İnanılmaz bir şey.  Yavrumun yavrusu kucağımdaydı. Bebeği ayrı annesini nasıl merak ettim günlerce. 

Bebeğimiz bu gün 11 günlük. Günler nasıl geçti hiç anlamadım. Yok emdiydi yok gazı vardı yok banyosuydu yok kaka yaptıydı derken 11 gün olmuş.

Artık merak edecek bir can daha var. Her an onu düşünüyorum. Tanrım ona uzun ömürler versin. Bahtı açık olsun. Güzel günlerine tanık etmek nasip etsin.

16 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Gözünaydın sevgili arkadaşım. Eve enerji geliyor. Artık anneanne oldun. Torun muhabbetleri güzel oluyor. Hoş gelmiş güzel bebek dünyamıza bahtı açık olsun. Analı babalı büyüsün. Sevgiler.

dlkgzr dedi ki...

güzel bir ömrü olsun inşallah ...

hüznün tadı dedi ki...

Parıldayan Çiçek- Şimdiden beni fethetti. Günüm onu özlemekle geçiyor. Hele biraz büyüyünce nasıl olur kim bilir.

hüznün tadı dedi ki...

Dlkgzr- Amin. Çok teşekkür ederim.

ASLANIN GÖZÜNDEN dedi ki...

güle güle büyütün bahtı açık olsun yaşı uzun olsun

Leylak Dalı dedi ki...

Sağlıkla büyüsün, onların yüzü suyu hürmetine bitsin bu pandemi, yavrucaklar nefes alsın. Torun gerçekten baldan tatlı imiş Mihribancım, birlikte nice yılları devirin dilerim. Çok sevgiler...

Sanat penceresinden dedi ki...

Allah analı babalı büyütsün . Sağlıklı hayırlı bir ömrü olsun

Handan dedi ki...

Artık merak edecek bir can daha var sözünü okuyunca aklıma babam geldi. Metehan doğduğunda "Bir de Metehan 'ı özleyeceğiz şimdi" demişti :)

Hoş gelmiş minik bebek. Sağlıkla sıhhatle büyüsün.

hüznün tadı dedi ki...

Güzel dilekleriniz için hepinize sonsuz teşekkürler.

*mehtap dedi ki...

Gözünüz aydın, maşallah.

serpil dedi ki...

Ne kadar güzel, artık en çok sevdiğiniz kişi olacak minik torun. Sağlıkla büyüsün, benim için de öpün koklayın. Sevgiler.

Satır Arası dedi ki...

Gözünüz aydın, sağlıkla, keyifle büyüsün torununuz. :)

YEŞİM dedi ki...

MİHRİBAN TEYZE,
YENİ BEBEK HAYIRLI UĞURLU OLSUN ÇOK MUTLU OLDUM OLDUM DİYORUM ÇÜNKÜ
ANNEMİ KAYBETTİK MAİL ATAMADIM PROFİLİNNDEN AÇIK YORUM YAZIYORUM UMARIM ULAŞIR BELKİ BİR İYİ DİLEK FALAN ÖPTÜM..BU ARADA BAŞAK,BURAK.HALUK AMCA VE SANA İYİ BAYRAMLAR..YEŞİM NEVŞİN'İN KIZI...

hüznün tadı dedi ki...

Yeşimciğim yeni gördüm mesajı. Şoktayım şu an. Çok çok üzgünüm. Telefonunu çalınan telefonla kaybettim. Sana ulaşamıyorum. Tanere söylesen de Face den özel mesajla telefonunu verse bana. Seninle çok konuşmak istiyorum. Şimdi mail adresin var mı ona bakacağım.

Achima Abelard dedi ki...

Na tomto blogu máte skvělý článek a já chci poděkovat panu Pedrovi, úvěrovému úředníkovi, který mi poskytl půjčku ve výši 600 000. Pounds poté, co jsem mu vysvětlil celý můj projekt prostřednictvím jeho soukromého e-mailu na pedroloanss@gmail.com, pak jsme mluvili o sazbě a podmínkách prostřednictvím e-mailu, protože já žiji v Aucklandu a on žije ve Spojeném království, takže po celém procesu mi bylo vyhověno půjčka s flexibilním splácením půjčky.
Právě teď jsem tak vděčný a doporučím každému, kdo má obchodní projekt nebo potřebuje finanční službu, aby kontaktoval pana Pedra na jeho soukromý e-mail.

Ještě jednou děkuji.

Defne Soysal dedi ki...

Tebrikler