1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

2 Mayıs 2014 Cuma

Balkon Keyfi



              Oooo! Mayıs ayı gelmiş bile.  Balkona çiçek almakta çok geç kalmışız çok. Bugün Konca'yla spordan dönerken çiçekçiye uğradık. Toprak ve çiçek aldık.

              Ne yapalım bizim minik bir bahçemiz bile yok. Minik bir balkonumuz var.

              Olsun. Orada nefes alabiliyoruz. Ellerimiz toprakla buluşabiliyor. Bir bitkinin büyüyüşünü izleyebiliyoruz.



                  Mesela bu yeni dünya çekirdekten yetişti. Büyüyor. Biraz daha zaman geçsin daha büyük saksıya alacağım. Daha önce yetiştirdiğimi bahçeye ekmiştim. Meyvesini bile yiyorum. Alaaddin topluyor apartmana dağıtıyor.

                   Bir de bebek limonum var. Büyümekte. Zeytin çekirdeği de ektim. Belki o da çıkar.


 


                Sardunyalar o kadar vefalı ki. Onlardan vazgeçemem.



         Apartmanların arasında  yeşil sarmaşıklar....

      

         
              Yaz geliyor. Güneşli günler yakın...


8 yorum:

lale dedi ki...

Mihriban Alaattin deyince birden Cancanlarla aynı apt de oturuyorsunuz sandım...

Balkon keyfi süper...

Asuman Yelen dedi ki...

Harika...Dün ben de bütün çiçeklerimi elden geçirdim. Stres kalmıyor gerçekten.
Keyifli balkon sefalarımız olsun...

parıldayan çiçek dedi ki...

Balkonuna geleyim şöyle bir sabah kahvesi içeyim. Bloglardan söz edelim.

hüznün tadı dedi ki...

Lale- Bu bizim Alaattin:))

Asuman- Çiçekler mutluluk veriyor.

Zehra- Gel canım gel.Ama senin balkonun kadar güzel değil.

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Önemli olan doğaya minicik bir saksıda olsun yer açmak...
Ben hiç çekirdekten ağaç yetiştiremedim. Limon yetiştirmek isterdim ama evde miss gibi kokuyor çiçekleri zira. Bizim bahçedeki limonu biraz uzağa dikmişiz hiç kokusundan yararlanamıyoruz.Komşuya yar oluyor ama onun da böyle şeyler pek umurunda değil :(
Mutlu ve sağlıklı bir bahar olsun,kavgasız gürültüsüz ve hakça ...

Selin dedi ki...

Siz balkonunuzda bile boyle bir guzellik yaratabiliyorsunuz ya muhtesemsiniz.
Sizin adiniza biz bir fidan dikebiliriz o zaman ne dersiniz?

Unknown dedi ki...

balkondaki güzellikler harika bende heycanla yeni ektiğim biberlerimin çıkmasını bekliyorum gerçekten huzur veriyorlar :)

Defne Soysal dedi ki...

Çok güzel