1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

31 Aralık 2013 Salı

2014' e Az Kala

     


                   Yılın son günü de ilk günü de çok güzeldir benim için. Birinde koskoca bir yıl biter, diğerinde yepyeni bir yıl başlar.

                    Her yıl yeni yıla çocuklarla aynı sofrada gireriz. Onlar da dışarıda kutlamayı sevmezler.

                    Menü üç aşağı beş yukarı aynıdır her yıl. Dün gece Kızgül'le sardığımız dolmalar olmazsa olmaz. (Genelde yılda bir kere pişer kendileri:)) ). Rus salatası olmazsa olmaz. Et olarak da Emel Anne usulü salçalı biftek.

                    Sabahtan pişirilecekleri pişirdim. Birkaç çeşit meze yaptım. Telefonlarımı ettim. Nevşin'in yeni yılını kutlarken "Napıyorsunuz akşama?" dedim. "Divan Otel'deyiz." dedi. Evdeki divanı kastetmiş. Çok güldüm. Valla en rahatı divan otel bence de:))

                    Bugün kendime bir Atatürk çiçeği aldım.


    

                       Sonra soframı kurdum. Bir pilavım kaldı pişecek. O da en sonra.Kendime de bir kadeh şarap koydum. Herkes birer birer geldi eve.



                     Minik çam ağacı yanıp sönmekte.





                     Bu da saat on ikide patlatacağım hepimize bereket getirecek nar.

                     2014'te bolluk diliyorum. Ülkeme, bana, tüm blog arkadaşlarıma, sevdiklerime...

                     Ama öyle böyle değil. Dostlukta bolluk, sevgide bolluk, mutfakta bolluk, cüzdanda bolluk. Her şey bol bol olsun.



            

19 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Masana bayıldım, ağaç süslemelerin ne kadar güzel :) bizde öyle genelde evde olmak isteriz yeni yılda.
Çok mutlu sağlıklı bir yıl diliyorum.

hüznün tadı dedi ki...

Aslı'cığım mutlu yıllar sana...

Ümit dedi ki...

afiyet olsun, çok güzel görünüyor, ruhunu katmışsın gibi...

hüznün tadı dedi ki...

Ümit'ciğim mutlu yıllar sana...

Asuman Yelen dedi ki...

Seninkiler haklı Mihriban' cım. Bu sofra bırakılır da bir yerlere gidilir mi:)) Zevkli sofra tanzimine 10 puan veriyorum.
Mutlu yıllar canım...

hüznün tadı dedi ki...

Asuman canııım!

Başak dedi ki...

Atatürk çiçeği her yılbaşı benimde olmazsa olmazım. Çok severim.

Her şey çok güzel menü süperr. Divan otel çok güzelmiş :)
Güzel ailenle sağlıklı,mutlu yıllar..

hüznün tadı dedi ki...

Başak'cığım sana da çoook mutlu yıllar. Sevgiler...

Begonvilli Ev dedi ki...

Her şey çok zarif, çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık!

Yeni yıl güzellikler getirsin.

Yazgüneşi dedi ki...

mutlu mutlu musmutlu olsun...

ruşyena dedi ki...

mutlu yıllar... sevgiler.

Duslerimden İnciler dedi ki...

sağlıklı huzurlu ve keyifli bir yıl dilerim. İyi yıllar
sevgilerimle

hüznün tadı dedi ki...

Begonvilli Ev,Yazgüneşi, Ruşyema, Düşlerimden Inciler, sizlere de mutlu yıllar...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sevgili Huznun Tadi,
2014 de saglik, sevgi, mutluluk ve huzur evinden aksik olmasin.
Yeni yilin kutlu olsun.
Sevgiler.

neslice tarifler dedi ki...

Masanızın şıklığına bayıldım. Her detay ayrı bir güzel olmuş. Ben de yılbaşını evde kutlamayı sevenlerdenim. Dileklerinizin her birine bir bir katılıyorum ve mutlu bir yıl diliyorum..

hüznün tadı dedi ki...

Neslice Tarifler- Sana da mutlu yıllar.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Çok güzel bir yılbaşı sofrası olmuş, şen sofralar olsun...bBiz de Divan oteldeydik;)))
Ben de nar kırdım;)
Çok mutlu, uğurlu bir yıl olsun...

lezzettabağı dedi ki...

Herşey çok güzel görünüyor Yeni yılın hepimize sağlık huzur ve bereket getirmesi dileklerimle sevgiler.. Divan otel lafı çok hoş yaa..Aslında bir Atatürk çiçeği de ben alsaydım keşke hiç düşünemedim. ama yine de geç kalmadım değil mi?

Unknown dedi ki...

çok super tek oluklu koli
çift oluklu koli
toptan sıvı deterjan
toptan toz deterjan
toptan kağıt havlu
toptan tuvalet kağıdı
toptan çöp konteynırı
toptan karton bardak
toptan kağıt bant
toptan ambalaj kağıdı
tost kağıdı
toptan aleminyum kase
toptan köpük tabak
toptan karton çorba kasesi
toptan büyük karton bardak
toptan dispenser havlu
diversey taski deterjan
toptan kağıt havlu makinesi
toptan çöp torbası
toptan dökme poşet
toptan hışır poşet
toptan pat pat naylon
toptan muayene eldiveni
toptan nemli mop
toptan oda kokusu
toptan ofis kovası
krom çöp kovası
toptan makine havlusu