1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

10 Mayıs 2013 Cuma

Gri Bulutlar Altında.



           Tepemizde gri bulutlar... Yağmur ha yağdı ha yağacak diye çıktık yola Kızgül'le. Bir gün önce kararlaştırmıştık yürüyelim diye. O izin gününde yarım gün çalıştığı için bugün yarım gün izinliydi.

           O gelmeden yemekleri yaptım. Ortalığı toparladım.

           Sahil yolunda çıktık yürüyüşe Bostancı'ya doğru.


        Yollarda çiçekler...




          Yürüdük öyle çok konuşmaya ihtiyaç duymadan. Birbirimizin varlığından mutlu.

 

        Suadiye balıkçı barınağına vardık. Bir kahve molası.



      Bana baktı Kızgül. Huzurlu, masum... Bugün yağmur yağmadı.



7 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Anne-kız birlikte ne güzel....

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- Evet. Deniz havası aldık biraz.

Başak dedi ki...

Bir annenin kızının olması büyük bir mükafat diye düşünüyorum. Anne,kız gezmeler çok güzel olur çokkkkkk..

hüznün tadı dedi ki...

Başak- Ah şimdi sen nasıl da özlemişsindir kızını...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Kalpleriniz konuşmuştur:)
Bu güzel günlerinizi uzun yıllar yayarsınız inşallah. Çok güzel olur ana kız gezmeleri...

Akşam sefası dedi ki...

Sade ve güzel bir gün..

hüznün tadı dedi ki...

Nur- Birlikte olmaktan mutluyuz. Ama bir yandan da kendi hayatını kurmasını istiyorum.

Berfin- Ve huzur dolu...