1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

16 Mart 2013 Cumartesi

Bir "Mim" Kondu Bloguma




         Lale'nin üflediği bu "Mim" geldi kondu bana. Şimdi soruları cevaplıyoruz:

         1- Su mu, ateş mi, güneş mi olurdun? Neden?

          Su olsam üstümde de bir güneş olsa... Işıkları dans etse üzerimde... Çok şey mi istemiş olurum?

          
          2-Taş olsan nerenin taşı olurdun?

           Pamukkale'nin pamuk taşları olurdum. İnsanlar sonsuz beyazlığımda ruhlarını yıkasınlar diye...

          3- Neyin ve kimin karşısında, hangi durumlarda susarsın?

          Kaybetmekten korktuğum kişilerin öfkesi karşısında sabırla susarım. Daha sakin bir zamanında konuyu açarım.

          4- Kusur olsan nasıl bir "kusur" olurdun?

           Kolay afedilecek kusurlardan olmayı tercih ederdim.

           5- Küfür olsan ne olurdun? Kime savrulurdun?

           Çok seyrek olarak küfür edecek duruma gelirim. Ne kadar kızarsam kızayım kimseye savuramam ne yazık ki. Yalnız kaldığımda onun hayaliyle hallederim meselemi.

            6- Esir olsan neyin veya kimin esiri olurdun/olmak isterdin?

            Kimsenin esiri olmak istemezdim. Ama annelik gönüllü bir esaret.

            7- Bir suç olsan nasıl bir "suç" olurdun?

            Bazen çok hak edenlere okkalı bir tokat savururdum.

            8- Topraktaki güç olsan o güçte ne yetiştirilirdi?

            Ulu bir çınar.

             9- Sayılmadığında ne hissedersin?

             Kötü. Hem de çok kötü.

             10-Bir "oyun" oynasan ne oynardın?

              Çocukken annelerimize "Pamuk Prenses"i oynardık. Ama hep kavga ederdik. Çünkü herkes Pamuk Prenses olmak isterdi. Rol kapanın elinde kalırdı. Madem böyle bir fırsat çıktı karşıma Pamuk Prenses olayım da çocukluğumun intikamını alayım.

               Şimdi ben bu mimi kimlere üflesem acaba?

               Sevgili Başak ve Sevgili  Burcu. Hadi sıra sizde.

            

     

8 yorum:

Akşam sefası dedi ki...

Mim nedir hiç bilmedim.. Ama cevaplar güzel:)

lale dedi ki...

ne güzel oldu sabahın saat yedisinde okumak seni...

parıldayan çiçek dedi ki...

Cevaplar güzel.Tıpkı Psikanalistin koltuğuna yatmışsın.Seni anlamaya başlamış her cevapta.Sırlar ortaya saçılmış her bir cümlede.Sevgiyle kal.

hüznün tadı dedi ki...

Berfin- Mim i hiç sorma. Bence blog dünyasını canlandırmak için bir oyun. Ben cevaplıyorum. Sonra başkalarına ceevaplamaları için yolluyorum. Böyle bir zincir oluşuyor işte.

Lale- Pazar pazar yine yedide! Erken kalkanlara imreniyorum. Ben dokuzbuçuk civarında kalkıyorum.

Parıldayan Çiçek- İyi pazarlar...

Asuman Yelen dedi ki...

Çok incelikli duygusal cevaplar. Senin kişiliğini yansıtıyor.Çok güzel.

hüznün tadı dedi ki...

Çok teşekkürler Asuman'cığım.

Adsız dedi ki...

1-baska bisey olunamıyo mu?
gıcıklığına hava olmak istedim simdi...kısıtlamayın efenim beni:))

2-kalbime bi tas oturdu derler ya...iste o tas olmak isterim.

3-ben hep susarım...mülayimim ben.

4-asli kusur:))

5-ay diyememki simdi burda...ben bi centilmenim...içimden soledim ama:)))

6-esir olmak istemezdim...kim ister?

7-tahammülsüzlükten planlı bir sekilde adam oldürme:))kadında olur...çok acaip planlarım var bu konuda.

8-karnın yardım kazma ilen bel ilen
yüzün yırttım tırnağılan el ilen
yine beni karsıladı gül ilen
benim sadık kara topraktır.

9-mutlu:))) sayılmadım paçayı sıyırdık bugün de yırttım diye hissediyorum ben...pek konuyla ilgili olmadı demi:))

10-e zaten oynuyoruz...
daha ne oynayalım.
hepimiz bu sahnede oyunlar oynayacağız ve sonra....
perdeeeeee.


hüznün tadı ben mim cevaplayamıyorum bana sorulunca...
hadi amcalara mandolin çal cocuğum denilen cocuklar gibi...
mal gibi kalakalıyorum.
burda cevapladım.
rahatladım.

dayak yemeden gidiyorum :)))

hüznün tadı dedi ki...

Absalom- Ne güzel yazmışsın hiç üşenmeden. Bundan sonra mim gelirse sana yollarım :))