1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

19 Eylül 2012 Çarşamba

Deneme Bir İki...

 
           
                   Pazardan, uzun domateslerden aldım. Robottan geçirip iki tencerede biraz tuzla kaynattım. Söndürdükten sonra biraz zeytinyağı ilave ettim. Daha önceden kavanozları sterilize etmiştim. Domatesleri sıcak sıcak kavanozlara doldurdum. Ters çevirip tezgaha koydum. Ertesi güne kadar bekleyecekler böyle. Sonra yerlerine kaldırılacak, kış sofralarımıza lezzet katacak. Birkaç gün sonra bir on kilo domates daha alınıp işlem tekrarlanacak.
   
 
 
 
                         Minik  probiyotik yoğurtlardan aldım. Sade olanından tabii. Sütü kaynatıp soğumaya bıraktım. İçine minik minik kuru kayısıları doğradım. Serçe parmağımla sıcaklığını kontrol          ettim. Hafiften ısırması lazım.Kesinlikle yakmamalı.Sütü mayaladım sarıp sarmaladım.  Biraz da şımarttım. Şimdi mayalanmasını bekleyeceğiz.  Beş altı saat geçmeli en az.                                   
 
 
 
 
                        Yaşasın! Meyveli yoğurdum olmuş. Hem de çok güzel görünüyor. Şimdi ağzı açık dolaba kaldırılacak. Böylece sabaha daha katı bir yoğurt olacak. Ve afiyetle yenecek .  
 
                                                 

8 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

domates tamam bilindik bişi ama o meyveli yoğurt yapma neydi öyle Mihribancım valla helal olsun , afiyetler olsun...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Domatesi benden başka herkes biliyor sanırım, bu hafta sonu bir parti daha yapacağım ama yoğurda çoktaklıdım, püf noktalarını da anlatır mısınız bir ara?
Sevgiler ...

hüznün tadı dedi ki...

Lale- Zaten normal yoğurt yaparken de hep activia kullanıyordum. Birde böylesini deneyeyim dedim.

Hayat İzlerim- Yoğurt çok güzel oldu. Normal yoğurttan farkı içinde kayısılar var. Sulanan meyvalardan olmaz sanıyorum. Kuru meyvalarla çeşit çeşit denenebilir.

Yazgüneşi dedi ki...

Çikolata ile yapardım ben eskiden
meyve yerine benmari usulü eritilmiş çikolata katarak süte
çikolatalı yoğurt
;)
bu da benden tüyo:))

hüznün tadı dedi ki...

Yazgüneşi- Oooo! Çok güzel. Denemeli ilk fırsatta.

Finansb dedi ki...

tonguç trigonometri pdf mi arıyorsunuz? Tıklayın: tonguç trigonometri pdf 

Usj dedi ki...

Tonguç trigonometri denemeleri mi arıyorsunuz? Tıklayın: tonguç trigonometri denemeleri pdf

Adsız dedi ki...

Arı yayınlarından yks denemeleri mi arıyorsunuz? Tıklayın: arı yayınları problem denemeleri pdf