1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

22 Mayıs 2012 Salı

Kitaplar...



             Sevgili Asuman bir mim yollamış.  Kitap dünyamı soruyor bana. Ne sıklıkla okuduğumu, en sevdiğim yazarları ve kitapları.

             Ben henüz okumayı öğrenmemişken babamın bir arkadaşı bir masal kitabı hediye etmişti bana. Bu benim elimden düşürmediğim ilk kitabımdı. Andersen'den Masallar. Okumayı ilk onda söktüm. Kibritçi Kız ve Karlar Kraliçesi beni derinden etkilemişti.

             Annem, kardeşim ve benim için "Doğan Kardeş" dergisine abone olmuştu. Derginin gelmesini nasıl sabırsızlıkla beklerdim. Gelince de bir kavga sen okuyacaksın ben okuyacağım diye.

             Tenten, Red Kit, Tommiks, biraz daha büyüyünce foto romanlar... Derken çocuk bakımı ve eğitimi kitapları... Kitaplar ve dergiler yaşamıma hep eşlik etti.

              1- Ne sıklıkla kitap okurum? Biraz yavaş okuyanlardanım. Ama elimde hep bir kitap vardır. Yoksa feci eksikliğini hissederim. Bu soruya ayda ortalama bir kitap  diyebilirim.

              2-En sevdiğim yazarlar: Adalet Ağaoğlu,İnci Aral, Vedat Türkali,Sevgi Soysal, Elif Şafak,G.G. Marquez, John Steinbeck, Tolstoy  ilk aklıma gelenler.

              3- En beğendiğim kitaplar. S.Soysal- Yenişehirde Bir Öğle Vakti,   Adalet Ağaoğlu- Ölmeye Yatmak ve Bir Düğün Gecesi,  İnci Aral- İçimden Kuşlar Göçüyor, Vedat Türkali- Birgün Tek Başına,
 John Steinbeck- Gazap Üzümleri, G.G.Marquez - Yüzyıllık Yalnızlık diyorum.

              Ve ben de bu mime eğer cevap vermek isterlerse sevgili Parıldayan Çiçek ve sevgili Gülşah'a yolluyorum.

7 yorum:

Satır Arası dedi ki...

Kitap mimlerini okumak ve cevaplar çok büyük keyif benim için. Teşekkür eerim beni de Mimlediğiniz için. Bu mimi daha önce yapmıştım, teşekkürler.
Keyifli okumalar. :)

Asuman Yelen dedi ki...

Bunca işin arasında oturup bu mimi hazırlaman çok değereli benim için. Çok teşekkür ederim mihriban' cım.
Samimi cevaplarına bayıldım doğrusu.
İşlerinde kolaylıklar diliyorum. Bitirir ve huzur içinde yeniden kitaplarına gömülürsün inşallah.
Sevgiler...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Ne kadar güzel, bayılıyorum kitap ile ilgili blogları okumaya, sevgiler :)

laleninbahcesi dedi ki...

Mihribann ben de yazdim bu mimi sen valla da kısadan keşmişsin:))

Ama ortak kitaplarımız çok, çocukluk kitapları bile... Doğan Kardeşe bayılırdım

hüznün tadı dedi ki...

Gülşah-Gözümden kaçmış demek ki...

Asuman-Sağol canım.Başlayana kadar bayağı stres yaptım. Ama şimdi düzensizliğe alıştım gibi.En çok ev halkını düşünüyorum kendimden çok. Aman sinirlenip bunalmasınlar diye strese giriyorum.

Hayat İzlerim- Evet bende. Kitap seçmek için blogları karıştırıyorum önce.

Lalenin Bahçesi- Dedim ya seninki tam bir başvuru yazısı olmuş. Ben aklıma gelenleri biraz çabucak yazdım. Evde tadilat var.Yerleşik ev özlemindeyim.

Çılgın Mevdoş dedi ki...

EPEYDİR MİMLENMİYORDUK YİNE BAŞLADI GALİBA KİTAPLA OLANLARI SEVİYORUM AMA DİĞERLERİNDEN ÇOK HOŞLANMIYORUM.KİTAP İSİMLERİNİ YAZDIM .

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Tum dualarimizin ve ibadetlerimizin kabul olmasi dilegi ile sevgilerimi birakiyorum. Mutlu kandiller.