1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

8 Ocak 2012 Pazar

Bir Takım İşler ve Bir Film




                  Bugün hep ertelenmiş işleri hallettim çok şükür. Perdeler mis gibi oldular.   Aspiratör silinip temizlendi. Buzdolabı boşaltılıp temizlendi. Bunlar hep gözüme batıp duruyordu. İçim ferahladı. Akşama bezelyeli tavuk ve pilav vardı. Yanına zeytinyağlı pırasa yaptım. Kapı dışarı çıkmadım yani.

                  İşler bitince güzel bir kahve pişirdim kendime. Bir Avuç Deniz'i izledim. Film farklı kişiliklerdeki Deniz ve Mert'in tutkulu aşkını anlatıyor. Birde Mert'in annesi var. Bu lilişkinin oğlunu mutlu etmediğini görüyor. Oda oğluna tutkuyla bağlı. Ve bu ilişkiyi ani bir kararla bitiriyor. Annesinin müdahelesi oğlunu mutlu ediyor mu bilinmez.

                   Ben sevdim filmi. Şimdi Umutsuz Ev Kadınlarını izlemeye gidiyorum.

7 yorum:

Silva Demirci dedi ki...

Bir Avuç Deniz, gerçekten çok iyi bir film, ben çok beğenerek izlemiştim. Herkes özgürlük ister sahiden ama kim gerçekten bunun bedelini ödeyebilir, iyi bir düşünme konusu...

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Filmi izlemedim ama izlemek istiyorum.
İşler bitmiş şimid keyf zamanı:)

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Güle güle kirlet, bu kadar işten sonra dışarı çıkmak ve hatta bu havada iyi olmazdı zaten. En güzeli akılda takılı işlerin bitiminin zevkini çıkarmak.
Film ise sağol(asınızlar), sizlerin sayesinde film takibi yapıp seçmece oynuyorum:))
Sevgiler...

hüznün tadı dedi ki...

Silva- Özgürlüğün bedeli bir diğer kişinin mutsuzluğu olmamalı.

Natali-Kafamdan attım işleri. Rahatladım.

Nur- Bende bloglardan film ve kitap seçiyorum. İyi oluyor.

Asuman Yelen dedi ki...

Bu havalar bizlere filmleri hatırlattı galiba. Bir Avuç Deniz' in eleştirmenlerden kötü yorumlar aldığını biliyorum. Ama onların kriterleri çok farklı tabii ve beğenileri bizimle hiç uyuşmuyor.
Güzel haftalar arkadaşım...

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- Öyle mutlaka seyredilmesi gereken bir film değil belki. Ben sorunlu aşk filmlerini severim nedense...

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Çok istemem rağmen izleyemedim bu filmi aslında yapmak isteyipte yapamadığım çok şeyi sen yapmışsın .Biri bana da gaz vermeli güle güle kirlen hele iş sonrası içilen kahvenin tadı bir başka oluyor.