1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

6 Eylül 2011 Salı

Balkonda Eylül

          










           Balkonuma sonbahar yavaş yavaş sokulmuş, yapraklar kızarmış, hüzün inmiş.

           Her mevsimin farklı güzelliği var. Ama ayların içinde eylül yok mu?

           Doğada ki bütün gözlerin  buğulu baktığı eylül. 

           Yazdan kalan son güneşli günler...
           
           Sabah serinlikleri...

           Uçuşan yapraklar...

           Issızlaşan denizler...

           Erken erken gelen hafif serin akşamlar...

           Bir veda gibi çöker yüreğime eylül.

          


         

11 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Balkonda Eylül ne güzel bir post ismi:)
Bende Sonbaharı çok seviyorum ,o renkten rende bürünen,rüzgarla yağmur gibi yağan yaprakları...serinliği,dinginliği..
Müzik de en sevdiklerimden,teşekkürler...sabah sabah çok güzeldi:)

parıldayan çiçek dedi ki...

İçimdeki bahar öldü aynen sonbahar gibi .İçinde kırık bir kaç umut dışında ne var diye baktım;inci taneleri gibi birer birer saçıldılar toplayamadım.Nereden başlayayım diye düşündüm.Başlamak için bir şeylerin bitmesi mi gerekir ? bilmiyorum.Yine de o kırık umutlara sarılmak geldi içimden.Beni canlandırır.

hüznün tadı dedi ki...

Parıldayan çiçek- Hayat da mevsimier gibi. Değişiyor değişiyor her şey değişiyor canım.

Çılgın Mevdoş dedi ki...

SONBAHAR ,İLKBAHAR EN ÇOK SEVDİĞİM MEVSİM YAPRAKLAR HARİKA KIZIL YEŞİL SARI NE GÜZEL .SEVGİLER

Hülya dedi ki...

ilkokul 4. sınıf okul müsaremizde dort mevsimi canlandırırken ben sarılar giyip kolumda bir sepet dolusu sararmış yapraklarla şiirimi okumuştum.hep anısı oldu.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

olsun ben yine de seviyorum Eylül'ü ve Teoman'ı :)

yamaha dedi ki...

Çılgın mevdoş-Kızaran yapraklar yakında dökülecekler.Biz hırkalarımızı giyeceğiz.

Hülya- Hatırladım. Bende oynamıştım. "Hep yeşildir elbiselerim. Ben bu rengi pekçok severim. İlkbaharı cicim..." diye.

Zeynep- Bende bende...

hüznün tadı dedi ki...

Ay! Yanlışlık oldu. Yukardaki yorum koncanın adına çıktı. Yani onu aslında ben yazdım arkadaşlar.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Eylül sevenler derneği kurulsa herhalde en çok üyesi olan dernek olur:)
Balkonda Eylül bir başlık olarak çok güzel yakışmış ve o çok güzel foroğraf...

Kibritci Kız dedi ki...

Doğada ki bütün gözlerin buğulu baktığı eylül .

şairane ...

bravo , tebrikler .

hüznün tadı dedi ki...

Yaşamın Kıyısında ve Kibritci Kız- Beni nasıl mutlu ettiniz... Teşekkürler...