1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

19 Mayıs 2011 Perşembe

Mutfak İşleri,Oğulu Yolcu Etme, Cumalıkızık Gezi Fotoları.



     

             Sabah erken girdim mutfağa. Adetim değildir pek sabahın köründe mutfak. Erken uyandım. Bu sabah Oğul motorla İran'a hareket etti. Beni yine meraklara koyarak. Yapacak bir şey yok. On günlük bir gezi olacak. Üç arkadaşıyla gidiyorlar. Kulağım telefon sesinde bekleyeceğim dönüşünü.

             Bende girip mutfağa oyalanayım diye zeytinyağlı biber dolması yaptım. Kızgülüm pek sever. Arkasından mevsimin ilk çilek reçelini yaptım. Karanfilli tarçınlı.


       

           Ortalığı püfür püfür çilek kokuttum. Oğul'danda haber aldım. Oh rahatladım. Şimdi Koncanın Cumalıkızık motor gezisinde çektiği fotolarda sıra.



       








  

         Köy gözlemeleri.







   Konca'nın adaşım gözleme evi karşısında ki heyecanı :)))  Herhalde "burdada mı karşıma çıktın?"diyor.



    İşte taş bir ev. Penceresinde çiçekler.


    

      Müze.




        Bu geziye ben de katılmak isterdim ama motorla uzun yola hiç çıkmadım. Cesaret edemiyorum. Zaten annem kızıyor. "Kızım Allah korusun kaza filan olur. Herkes ne işi   vardı bu yaşta motor tepesinde diye ayıplarlar" diyor. Haksız da değil:)))

        Ben şimdi pazara gidiyorum. Bol yeşillik almaya...

13 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Oğlunuza Allah kavuştursun diyelim...
Reçel çok güzel görünüyor...
Cumalıkızık gezisine bence siz de motorsuz mutlaka katılın,görmelisiniz!

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Oğluşun yolu açık olsun,Allah sağlıkla kavuştursun !Cumalıkızık'ı ben de görmedim,görmeli ...

Begonvilli Ev dedi ki...

İnşallah sağlıkla kavuşursunuz.

Taş evleri çok severim. Görmek isterdim.

hüznün tadı dedi ki...

Baykuş Gözüyle- Sağol Natali. Biraz önce telefonla konuştum oğlumla. Sınır kapısından geçmek üzere.

Colette- Bende Allaha emanet ediyorum onu. Gezip görülecek yerler çok. Hep istiyorum bende ama hep yürüme mesafesinde dolanıp duruyorum.

Begonvilli Ev - İnşallah. Bende tüm eski evleri çok seviyorum.

www.macerakitabim.com dedi ki...

Merhaba,
Şimdiye kadar hiç binmedim motora:( Sanırım binmeye de cesaretim olmayacak.Amma velakin motora atlayıp yollara düşenlere saygımız sonsuz:) Ne hikayelerle dönecek oğlunuz annesinin mis gibi yemeklerine.Duymak için sabırsızlanıyorum.Allah kavuştursun diyorum.
sevgiler

hüznün tadı dedi ki...

Özlem- Motorda giderken sonsuz bir özgürlük hissediyorsun. Ama ana yollarda o trafiğin içinde kötü hissediyorsun. Her güzel yere gitmek içinde o ana yollardan gitmek zorundasın. Keşke hep köy yollarında dar patikalarda gitsen gitsen... Aklım hep oğlumda kalacak. Taa gelene kadar.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

Allah kavuştursun Mihriban hn.
Cumalıkızık inanılmaz güzel gözüküyor, bize de nasip olur umarım görmek..

laleninbahcesi dedi ki...

Oğluna
güle güle kavuş Mihribancım.
Cumalı Kızık hep gitmek istediklerim arasında yer alan bir yer.Bundan yıllar önce kızkardeşim, her hafta sonu giderdi...
Dolmalar süper görünüyor. Ben de çok severim.
Sevgiyle

hüznün tadı dedi ki...

Sağol Zeynep'ciğim; işte böyle büyüyünce alıp başlarını gidiyorlar.

Sanada teşekkürler Lale'ciğim.Nasıl oldu da Cumalıkızık'a gitmedin? Şaştım:)))

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Birini yolcu etmek ondan haber alana kadar insan 9 doğuruyor .allh Kavuştursun diyorum .Keşke motora binseydiniz yaaaa ne zevkli ve heyecanlıdır.

hüznün tadı dedi ki...

Çılgın Mevdoş- Sağol canım. Aklım hep onda. Ben ancak kısa mesafede biniyorum motora .

Sitare dedi ki...

şarkısı da var di mi ben pek severim ;sarı saçlarını deli gönlüme bağlamışlar çözülmüyor mihribaaan sevdiğiiim:=)
bursadayım cumalıkızıka gide gele bıkanlardanım.hele ki bir dönem çalıştığım okulda oralardaydı.gına gelmişti c.kızık muhabbetlerinden:)ben yine uğrarım.sevgiler...

hüznün tadı dedi ki...

Sitare- Çocukken adımı sevmezdim. Anne ve babama kızardım niye bu ismi koydunuz diye.Şimdi çok seviyorum ama.