1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

28 Mart 2011 Pazartesi

Çiçekler Aldım

    



            Kaç gündür blogu açık yakalayamıyorum. Hazır açık bulmuşken çabucak bir şeyler yazıvereyim.

            Dün  tam gazetemi çayımı almışken oğul telefon etti. "Anne neskafe suyunu koy, omleti tavaya at geliyorum."  Mutfağa geçtim. O geldiğinde tepsisi hazırdı. Sonra hadi seni Bauhaus'a götüreyim dedi. Bende çiçek almak istiyordum balkona.

            Çiçeklerimi aldım ama saksılara geçirmedim daha.  Biraz sonra halledeceğim. Sabah erkenden tiroidle ilgili tahlillerimi yaptırmaya gittim. Nohut ıslatmıştım. Onu düdüklüye atacağım. Ondan sonra balkona sıra gelecek. Hava serince ama bahar açılışını yapacağım. Çiçeklerimle bir kahve içeceğim.

            Kızgül'ün izin günü. Daha uyuyor. Cumartesi pazar dersaneye çok erken gidiyorlar. Akşama kadar derse giriyor. Sonrada velilerle telefon görüşmesi yapıyor. Kayıt yapmaya ikna ediyor. Gece dokuzbuçuk onda evde oluyor. Çok yoruluyor. Üzerinde de çok baskı var kayıt konusunda. Sanki nazi kampı. Bir arkadaşıda hasta oldu diye işten çıkarıldı. Kızgül'e sende çık diyorum. O da stajyerliğinin kalkması için bir seneyi doldurmak istiyor. Dayanmaya çalışıyor. Seneye inşallah formasyon alabilirde daha iyi bir iş bulabilir.

            Şimdi mutfağa gidiyorum nohut pişirmeye. Yanında da akşamdan bulgur pilavı var...  Öğleden sonra  çıkıp yürürüm. Çarşamba günü Ankara'ya gidiyorum.

11 yorum:

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Herkes bu modda ,bloğu açık yakalayan yangından mal kaçırır gibi harekatta:))Ben de öyleyim.Balkona bahar gelmiş benim de yeni yayınımdaki çiçekleri görmenizi isterim.İyi haftalar...

hüznün tadı dedi ki...

Baykuş gözüyle- Gördüm gördüm. Şahaneler...

Adsız dedi ki...

cicekleriniz ve balkonunuz cok guzelmis ..cok yesil her taraf bizde heryer daha kahverengi
size iyi yemek pisirmele

hüznün tadı dedi ki...

Mon clementier- Emekli olayım minicikte olsa bir bahçem olsun toprakla oynayıp durayım diye hayak kurardım. Minik balkonumla idare ediyorum.

düşünce bahçesi dedi ki...

çicekler nefis..
yaşam kaynağı
bende başlayacağım..
sevgiler...

yaban dedi ki...

geri donup okumadigim yazilarina da baktim,, yine cok nefis,, sanki seninle birlikte ben de yemek yapmisim, fenerbahce parkina gitmisim gibi oluyorum okurken,,

sevgiler ve kizgul'e iyi sanslar.. talihi acik gider ve rahat edip sevecegi daha iyi bir isi olur insallah,,

hüznün tadı dedi ki...

Zeynep- Baharı geciktirme. Çiçeklerini al hemen.

Yaban- Teşekkürler. Bak dertleri hiç bitmiyor. Sen de minik oğlunu kucağına alınca göreceksin.

seçil öztürk dedi ki...

hüznün tadı her postun birbirine benzer.Artık blog değil günlük gibi oldu...Bizlerle öğretici şeyler paylaşsan ?

hüznün tadı dedi ki...

Seçil'ciğim Hüznün Tadı zaten benim açık günlüğüm ve benim için var.Sıradan yaşamımı paylaşmaya devam edeceğim. Sevgiler...

Kibritci Kız dedi ki...

nescafe ve omlet mi ? çay değil yani ? mis gibi çay ve omlet değil de nescafe yani . midem bulanıyor yeni yemek ve içecek trendlerinden . bu arada bloğunuzda çok sevimli ve dinlendirici :)

hüznün tadı dedi ki...

Kibritci kız- Haklısın. Damak zevkleri böyle değişiyor işte.