1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

8 Kasım 2010 Pazartesi




              Bu aralar erkenden uykum geliyor.Nedense gece yatmaya hazırlanırken sabah kalkarkenden daha çok mutluluk yayılıyor içime. Epeydir egzersize ara verdim. Ondan mı acaba?

              Bu sabah düzenli bir eve kalktım. Ne güzel herşeyin yerinde olması. Konca çayı demlemişti.Tam keyifle kahvaltımı yaparken "Facebook a resimleri yükleyemiyorum yetiiiş!"diye bana seslendi. Pek sinirlenmiş.

              Neyse ben yükledim kahvaltımı yarım bırakıp. Bizimkinin keyfi yerine geldi ama... Yeni aynamızı monte ederken kurşunkalem  bulamadı. Derken üst kata yeni taşınanların köpeği durmaksızın havlamaya başlamaz mı? Yine sinirlendi. Eeee! Bu durum da ben de gerildim tabi.

             Ben en iyisi plates yapayım dedim.Patlattım bir plates rahatladım valla... Yok bundan sonra düzenli yapacağım. Babamın hastalığı tadilat derken bir aydır yapmıyorum. Hemen bir kilo almışım. Yemekte pişiremedim. Gelsin pideler,lahmacunlar. Tamam artık. Düzenli yemek düzenli egzersiz. Budur...

2 yorum:

Burak dedi ki...

Aman sinirlenmesin Haluk Bey. Kardes kardes oynayin.

hüznün tadı dedi ki...

Neyse taktık aynayı. Ama zormuş.Barış olduk.