1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

6 Mayıs 2010 Perşembe

Ahırkapı Hıdrellez Şenlikleri




         Ben, bunu nasıl yaptım bilmiyorum. Bir arkadaşın davetiyle Ahırkapı Hıdrellez Şenlikleri'ne gittik koncayla. Gidiş çok güzeldi. Bostancı Deniz Otobüsü'yle Kabataş'a gittik. Orada buluştuğumuz arkadaşlarla yola koyulduk.

         Tramvaya bindiğimizde ben de şok başlamıştı zaten. Aman Allah'ım ne kalabalık! Bir insan tenceresinin içine düşmüş gibi yol alıyorduk. Acaba ben mi abartıyorum diye etrafıma bakındım. Herkes hayatından memnun. Tabi bizim yaşımızda pek kimse yok. Hemen hepsi genç.Neyse sabredeyim dedim.

         Parka girdik sonunda ama girmez olaydık!İnsanlar delirmiş galiba.Ortada şenlik diye gürültüden başka birşey yok.Ben orda kocaman dev bir ağız gördüm. Birşeyler yiyor, kutu kutu bira ve şarap içiyor,gülüyor,uğultuyla  konuşuyor. Bir an kocaman ağız beni de yutacak sandım.

         Arkadaşlara veda edip kaçtık.İnsan tenceresinin içinden zor kurtulup kapıya ulaştık.Sanki korkulu bir rüyadan uyanmış gibiydik.

        Karaköy vapur iskelesine kadar yürüdük. Vapurda  püfür püfür Uludağ limonatayı içtim, kendime geldim.

        Eve geldiğimizde gece yarısına az kalmıştı. Bir daha mı şenlik menlik? Allah korusun! Ama dileklerimi yazıp çiziverdiğim minik pusulamı da balkona koyuvermeyi ihmal etmedim.

       Kim bilebilir ki? Belki de uğrar...

Hiç yorum yok: