1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

20 Kasım 2009 Cuma

İkinci annem









Seni çok sevdiklerinle birlikte olduğun resimle anmak istedim.Oğlun ve eşinle...

Gerçi sen bana da torunlarına da sonsuz sevgini hiç sakınmadan verdin.

İlk karşılaşmamızda nasıl da heyecanlıydık ikimiz de.Seni tanımıyordum ki.Bilmiyordum nasıl sevgi dolu olduğunu ve birbirimizi çok seveceğimizi.
Kapını her çalışımızda sevinçle sarılışını,"Çocuklarımmm gelmişş."diye gülücükler atmanı,giderken el sallamanı çok özledim.Ben her önünden geçişimde o pencereye bakıyorum.

Biz iyiyiz merak etme.Burak iyi bir işte çalışıyor.Ayrı eve çıktı.Çok şirin bir kız arkadaşı var.Başak Türk dili ve edebiyatı'nı bitirdi.İş arıyor.Görüyor musun?Senin küçükler büyüdüler adam oldular.
Ama en güzeli ne biliyor musun?Senin oğlun benim konca bu kez başardı..


Nur içinde yat. Özlemle anıyorum.

Hiç yorum yok: