1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

3 Ekim 2018 Çarşamba

Sevgili Ekim. Doğduğum Ay.

   
      Güzel Eylülü uğurladık. Sevgili Ekimdeyiz.  Yazdan kalan günler ara ara bize yüzünü gösterse de sonbaharın hafiften serin hüznünü hissediyoruz.

       Etraf kırmızılı sarılı sonbahar renkleri, hafiften esen rüzgar. Her fırsatta kendimi dışarı atmak ıstiyorum.

       Bugün doğum günüm. Ankara'da annemdeyim. Çocuklar ve Konca aradı sabah. Özlemişler beni. Bende onları.

        Telefonla yazmaya çalışıyorum. Zor oluyor.

        Deniz'le buluşacağız Tunalı'da.  Aradı biraz önce. Doğum günümü kutladı. Zehracım da aradı. Aranmak ne güzel.

   

14 yorum:

Lale dedi ki...

Mihribancım,cok keyifli ve gönlünce olsun yeni yaşın.
Sevgilerimle.

*mehtap dedi ki...

Doğum gününüz kutlu olsun:)

lovehouse dedi ki...

Ay ne güzel tekrar yazmanız, hoşgeldiniz :)
Hem nice yıllarınız olsun, doğum gününüz kutlu olsun :)
Tunalı nın keyfini sürün benim yerime de, mesai saatinde orada olabilmeyi ne çok isterdim :)

lovehouse dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
babaannemin saatli maarif takvimi dedi ki...

merhaba beni de takip ederek destek olabilimisiniz lütfen https://duvartakvimi.blogspot.com

hüznün tadı dedi ki...

Hepinize teşekkürler sevgiler.

parıldayan çiçek dedi ki...

Iyi seneler. Arada sırada yaz Sevgiler.

Akşam sefası dedi ki...

saglikli, mutlu yillar dilerim:)

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

nice mutlu yıllara...

deeptone dedi ki...

yeni yaşınız kutlu olsuuun :)

moshrabbi121 dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Dolunay -Alanayarts dedi ki...

üzerinden çok zaman geçmiş ama yinede yazmak istedim.mutlu yıllar..

Esin Bozdemir dedi ki...

Sevgili Mihriban Hanım, blogumu ziyaret edebilir misiniz?
Çünkü bir mim'e davetlisiniz siz de!.
Teşekkür ederim. Esenlikle...

Umit Atabek dedi ki...

Sevgili ablacığım yeni yazılarını bekliyoruz. Neredeyse 6 ay olmuş yazmayalı. Çok sevgiler.