1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

30 Aralık 2017 Cumartesi

Yıl Biterken.



             2017 nin sonlarındayız. Öyle böyle geçti gitti tüm geçen yıllar gibi. Bazı yıllar çok zor, bazı yıllar daha güzel. Biliyoruz ki hiç bir şey sonsuz değil. Acılar sonsuz değil, mutluluklar sonsuz değil, ağlamak sonsuz değil, gülmek sonsuz değil, çaresizlik sonsuz değil...

             Her yeni yıla umutla başlarım.  Bu umut beni coşturur. Yarın çocuklarımı çağırdım. Birlikte karşılayacağız yen yılı.

             Diliyorum ki ülkem, çocuklarım, kendim ve tüm dostlarım için huzurlu güvenli mutlu bir yıl olur.

             İyi seneler...

           

10 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Yeni yıl yazın benim duygularımı anlatıyor. Güzel bir yazı iyi seneler.

*mehtap dedi ki...

iyi seneler.

deeptone dedi ki...

melabaaaağ :)

Adsız dedi ki...

Alakasız olacak ama bloğunuzu yeni keşfettiğim için merak ettim. Üstteki resim Sinop değil mi?Sevgiler.. :)

hüznün tadı dedi ki...

Merhaba İçimdeki Fısıltı. Evet memlekettim Sinopa ait bir foto. Sevgiler.

hüznün tadı dedi ki...

thank you.



lovehouse dedi ki...

Neden yoksunuz uzun zamandır? Dönmenizi bekliyorum, sevgiler :)

hüznün tadı dedi ki...

Lovehouse- Buralardayım aslında. Hepinizi okuyorum. Yazmaya gelince bir isteksizlik çöküyor. Sevgiler dolu dolu...

lovehouse dedi ki...

Umarım yakında yeniden yazarsınız :)

Clipping Path dedi ki...

It's an amazing work you have done here.Thanks