1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

26 Kasım 2017 Pazar

Çekirdek Çitlerken.



                 Çocuklar Duymasın'ı açmışım. Çekirdek kavonozumu almışım önüme. Bir yandan bakıyorum televizyona, bir yandan yazıyorum. Bir yandan da çıtlıyorum. Oh! huzur.

                 Şarabımı içmişim, yemeğimi yemişim. İşlerimi dersen bitirmişim.

                 Akşamdan incikleri düdüklüye atmış ve üç saat pişirmiştim. Sabah kahvaltıdan sonra suyunu süzdürüp bir kısmını buzluğa attım. Bir kısmından da çorba yapacağım. Kolojen deposu. Kemiklerim ve cildim bayram yapsın. Ayda bir yapıyorum. Sonra etlerini ayırdım. Etli patates yemeği yaptım ve yanına şehriyeli tereyağlı pilav.

                 Sonra Konca'ya teklif götürdüm. "Evi temizleyelim mi? Spor olur."  Aaaa! Hayret kabul etti. Ben camlara giriştim. O süpürdü. Sonra yerler silindi. O banyoya ben mutfağa giriştim. Veee ev tertemiz oldu. Yaşasın! Yarın spordan başka yapmam gereken bir şey  yok. Oh! Huzur.

                 Çocuklar çaya geldi sonra. Oğlum ve gelinim.Oturup sohbet edip çay içtik. Çayın yanına bir şey yoktu. Kaşarlı pide söyliyelim dedim. Geç yemek yemişler istemediler.

                  Böyle işte.

4 yorum:

sessizkaldım dedi ki...

oh afiyet olsun efendim :) ellerinize sağlık güle güle kirlet evini :) sevgiler

parıldayan çiçek dedi ki...

Selam senden haber almak güzel. sevgili arkadaşım. ( aralık sinop gezici film festivali büyük ihtimalle Sinop....

*mehtap dedi ki...

Bir elin nesi var iki elin sesi var:)) birlikte temizlik güzel fikir.
Çocuklar duymasın'ı kaldırmışlardı, yeniden koymuşlar, bende izliyorum.Bakalım ayrılacaklar mı??

deeptone dedi ki...

heey ben de dizi izlerken ayçiçeği ve çay bayılırıım. şu anda da meryem izlerkeeen :)