1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

20 Ekim 2017 Cuma

21. Gün. Son Gün.



                    Ve  sonunda 21. güne ulaştık.  Akşam yemeğimizi yedik ve köşelerimize çekildik.

                     Bugün de her zamanki gibi geçti. Spora gittim. Eve gelince internetten kitap siparişi verdim. Kitaplarımı merak edersiniz şimdi. Birinci sırada sevgili Nurşen'in yazdığı ve benim merakla beklediğim kitap.

                   Hemen gelse de okusam diyorum.  Diğer kitap  Paul Auster'in 4321 isimli romanı. Bir de Selim İleri'nin  Her Gece Bodrum'u. Okumakta olduğum Milena'ya Mektuplar pek sarmadı beni. Yarım bırakacağım galiba.

                   Votka Limon adlı, karlı bir kasabada geçen bir film izledim. Pek beğendiğimi söyleyemem.

                   Şimdi blogları okuyacağım. Biraz da internette dolaşırım. Gün biter.

   

         



     

4 yorum:

deeptone dedi ki...

her gece bodrum çokzel yaa. leylak dalı okuycam ben de işallah :)

Leylak Dalı dedi ki...

Canımsın, umarım seversin...

Unknown dedi ki...

Umarim yazmaya devam edersiniz. Yalin, samimi, sicak yazilarinizi ilgiyle okudum. Londra'dan sevgilerimle...Hulya

hüznün tadı dedi ki...

Teşekkürler Hülya'cım. Ben de hayatım sıkıcı hep aynı şeyleri yazıyorum diye üzülüyordum. Benden de sevgiler.