1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

14 Ekim 2017 Cumartesi

15. Gün. Alışveriş



                    Bugün sakin, hoş bir gündü. Sabah kalktığımda yağmur yağdığını fark edince hemen balkona koşup dün astığım çamaşırları topladım. Biraz ıslanmışlar.

                    Yatağı düzelttikten sonra mutfağa geçip kahvaltı hazırladım. Böylece her zamanki gibi bir güne başlamış oldum.

                    Çayımı gazetemi alıp koltuğuma oturmuştum ki telefonum çaldı. Arayan Kızgül.  "Anne İkea'ya gidiyoruz. Hazırlan seni de alacağız." dedi. Bugün temizlik falan yapacaktım ama "Tamam" dedim. Temizliği de yarın yaparım.

                     İkea'da dolaştık uzun uzun. Kızgüller  kitaplık baktı. Ben de ıvır zıvır bir şeyler aldım.  Koltuk, kanepe kenarına konulan ve sehpa görevi gören bir şey,  kokulu kurutulmuş çiçek, birkaç tane mum, iki tane büyük şarap kadehi aldım.

                     Bir şeyler yemek üzere kafeye oturduk. Acıkmış ve yorulmuşuz. Yemeğimizi yedik ve biraz daha dolaştıktan sonra artık eve dönelim  dedik ve yola koyulduk.

                      Bize geldik. Kızgül çay demledi. Oturduk öyle. Herkes cep telefonunu kurcaladı biraz.  Dışardan bir şeyler söyledik. Sonra onlar evlerine gitti. Ben de köşeme kuruldum.

                      Başlasın akşam rutinim.

Hiç yorum yok: