1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

11 Ekim 2017 Çarşamba

12. Gün. Motorumuz Çalındı.,



                 Aslında motor kullanmıyorum. Bu resmi öylesine çektirmiştim bir zamanlar. Konca'nın arkasında gidip geliyordum. Sonradan bana bir korku geldi onu da bırakmıştım.

                 Bu sabah saat yedi civarıydı. Konca "Kalk Mihriban motor çalındı" diye beni uyandırınca neye uğradığımı şaşırdım.

                 Motorumuz apartman bahçesinde duruyordu. Kapısı da kilitliydi bahçenin.. İkimizde çok üzüldük ve şaşkına döndük. Hele Konca. Çocuğu gibiydi o motor.

                  Daha bir ay önce oğlumun nikah gününün gecesi eve hırsız girmişti biz uyurken. Tableti, benim cep telefonumu ve Koncanın cüzdanını alıp gitmişti. Ne bu ya? Üst üste üst üste geliyor.

                  Bugün yıllık kan tahlili için sağlık ocağından randevu almıştım. Gittim kan verdim. Ne yapayım üzülüp durmanın faydası yok.

                  Öğleden sonra da spora gittim. Ama dökülüyordum. Zor çalıştım.

                  İşte bugün de böyle bir gündü. Hayat iyi kötü sürprizlerle dolu. Sağlık olsun yeter ki.

8 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Aa çok üzüldüm Mihriban ya, tüh. Ne diyeyim geçmiş olsun ama insanın canı sıkılıyor. Yine de dediğin gibi cana gelmesin, sağlık olsun.
Çok sevgiler...

hüznün tadı dedi ki...

Sağol Nurşencim.

Ayşe'nin Kozası dedi ki...

Geçmişolsun, eski evimizin üst mahallesi olsa gerek oturduğunuz yer, çok hırsızlık oluyordu, güvenlik olmasına rağmen, en son hatırladığım bir akşam yedi katlı apartmanın altısına birden merdiven dayayıp soymuşlardı, bizi hep ışığı açık tuttuğumuzdan olsa gerek es geçmişlerdi...çorumda kapı kilitlemiyoruz, bisikletler açıkta bahçede...tekrar geçmiş olsun...

Satır Arası dedi ki...

Üzücü bir olay... Önce can elbet ama can'a bişey olmayınca insan gidene üzülüyor....
Bide üst üstegelince, çok geçmiş olsun tez zamanda bulunur inşallah Mihriban Abla.

Feride Nizamettin dedi ki...

aaaaa çok geçmiş olsun :((((
ne kadar sık duyuyoruz bu aralar.
neyse size bir şey olmasın da.

lovehouse dedi ki...

Geçmiş olsun,çok üzüldüm. İstanbul da bulunur diyemiyorum ama belli mi olur...

*mehtap dedi ki...

Çok geçmiş olsun,kötü olay:(

hüznün tadı dedi ki...

Hepinize teşekkürler.