1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

22 Mart 2017 Çarşamba

Altmışlı Yıllar

 







        Otuzlu yaşlardaydım. Annem yeni aldığım kıyafetime bakıp "sen annesin bu kıyafet sana uygun mu?" demişti. Biraz kızarak.Halbuki otuzlardaydım. Ben kendime yakıştırmış ve almıştım.

         Ve ben hiç yaşımı yakalayamadan yıllar geçti. Hep geçmiş yaşlar genç şimdiki yaşımı çok yaşlı hissettim.

         Mesela ellilerimde kendimi yaşlı hissediyordum şimdi ise ellileri genç buluyorum. Yıllar geçip gidiyor. Şimdiki altmışlı yıllarımı genç bulacağım yetmişli yıllar gelecek inşallah.

         Demek ki takmamak lazım yaşa. Yapabiliyorken yapmak, gezebiliyorken gezmek,
yiyebiliyorken yemek, yakışıyorken giymek, okuyabiliyorken okumak lazım.

         Önümüzde ne kadar yılımız kaldı bilmiyoruz ki.

12 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Hiç bir şey için geç değil Mihriban. Ben 30-40 arası o karamsarlığı yaşadım. 40 yaşımda emekli olduğumda çok farklı sorunlar vardı düşünecek vaktim bile olmadı.
50 lerde her şey süt limandı ve çok güzeldi. Kendime her anlamda gerekli ihtimamı gösterdim. Fiziksel ve ruhsal. 60 a girerken hafif telaş yaptım ama hemen atlattım.
Şimdilerde kendimi güzel ve huzurlu hissediyoum.Bunun böyle süregelmesi de bana bağlı biliyorum.
(Benim yorumum senin paylaşımından uzun oldu.)

Makbule Abalı dedi ki...

Hayatta her şey bizim ona yüklediğimiz anlama göre değişiyor değerli arkadaşım.
Hiçbir şey için geç değil. Her şey bize bağlı. Her yaşın getirdiği farklı güzellikler var. Onları dikkate almak en güzeli.
Hastalıklar devreye girdiğinde kendimizi daha güçsüz hissediyoruz.

hüznün tadı dedi ki...

Çok haklısın Asumancım. Bugün karar verdim. Yetmişime ulaşırsam coşkuyla kutlayacağım.

hüznün tadı dedi ki...

Sevgili Makbule yaşımı seviyorum. Tecrübelerimi öğrendiklerimi seviyorum.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Keşke gençken şimdiki düşüncelerimizi yakalayabilseydik dimi arkadaşım.
60 yaşlarımız geç değil genç gibi yaşayalım 70 li yıllarımızı da eh artık diyerek yavaş yavaş yaşlanıyoruz gibi yaşayalım. Ama em önemlisi günü yaşayalım, yarını yarın düşünelim Mihribancım,

sessizkaldım dedi ki...

Hani derler ya hep her yaşın ayrı bir güzelliği var eh bende 31 oldum :) ama halen çocuk ruhluyum :)) annem der hep bir büyümedin der :)) ...Ama Anı yaşmak en güzelli Rabbım güzel ömürler yaşamayı nasip etsin cümlemize Sevgiler :)

hüznün tadı dedi ki...

Yaşamın Kıyısında- Evet Nurcum. Henüz vakit varken an ı yaşamak en güzeli.

hüznün tadı dedi ki...

Sessiz Kaldım- Sen de güzel yaşının tadını çıkar. İster çocuk ruhlu ol ister bilge ruhlu. Ama tadını çıkar.

Adsız dedi ki...

Epeydir yazmadiniz, geçen gün aklıma düştünüz bugün yazınızı görünce sevindim, sevgiler
Berrin

MAVİANNE dedi ki...

ne kadar doğru
hissettiğin yaş neyse o bence de
yaşa takmadan yaşamayı bilen birisi olmak ne güzel
sevgiler

Kahve İçer miyiz? dedi ki...

Aynı uyanışı ben de yaşadım geçenlerde.

30'larımdayım. Acaba 50'lerimden mi baksam kendime, belki o zaman kendimi çok severim :D

deeptone dedi ki...

melabaaağ :)