1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

2 Ekim 2013 Çarşamba

Bir Sonbahar Günü



                     Havalar soğudu. Hırkalara şallara sarılma zamanı gelmiş. Yorganımı da çıkarttım artık.

                     Böyle havalarda pencere önüne yerleşmek pek güzel oluyor. Bir yandan müzik dinlemek bir yandan sokağı seyretmek pek hoş doğrusu.

                      Müzik deyince, dün akşam çok sinirlendim. Çok hoşuma giden bir Çerkes ezgisini, pek bilmediğim bir siteden indirmek istedim. İndirmez olaydım. Start.qoneB.com diye bir site giriş sayfamı işgal etti. Dünden beri onla uğraşıyorum. Google'a sordum. Birçok şey denedim, bir türlü olmadı. Ne sinir bozucu bir şey! Kendi bilgisayarımıza söz geçiremiyoruz.

                      Neyse artık uğraşmayı bıraktım. Oğul uğradığında halleder artık. Tabi bol bol da söylenir. "Bilmediğin siteleri ne kurcalarsın bilmem ki?" diye.

                      Yağmur çiseliyor, insanlar koşuşturuyor. Yavaş yavaş akşam olmakta.

                      Yarın benim doğum günüm. Konca beni Beyoğlu'nda gezmeye davet etti.


       

17 yorum:

günlük yaşamım dedi ki...

:)) ben sonbaharı çok severim bazı insanların aksine

Unknown dedi ki...

sonbahar benimde mevsimimdir.çok güzeldir.giriş sitenizi nasıl mafetti onu anlamadım aslında detaylı anlatırsanız belki yardımım olur güvenirseniz bana yardım edebilirim yapabileceğim birşeyse.bilgisayardan anlarım

hüznün tadı dedi ki...

Günlükçü Bayan- Her mevsimin ayrı bir güzelliği var ama sonbaharın yeri bir başka sanki.

Sinem- Blogla alakası yok.Bilgisayarın açılış sayfası oldu o site. Benimki google'du.

Akşam sefası dedi ki...

O pencerenin önüne oturmayı ve iki laf ermeyi çok isterdim.. Bir şeyler içmeyide:))

hüznün tadı dedi ki...

Ben de Berfin ben de...

Başak dedi ki...

Yağmuru seyretmeyi severim ama buranın yağmurları çok korkutucu olur. Sakin sakin yağıp tadına alamazsın. Şimdide aynı şekilde çoştu gök delindi sanki :(

Şimdiden doğum günün kutlu olsun canım.Nice güzel yaşlara..

hüznün tadı dedi ki...

Çok teşekkürler Başak'cığım.

Asuman Yelen dedi ki...

Hava benim buralarda da (Akçay) serinledi. Keşif gezileri doğa yürüyüşleri için harika.
Bir gün önceden blogdan doğum gününü kutluyorum.
Nice mutlu yıllara...

hüznün tadı dedi ki...

Sağol Asuman'cığım. Doğanın içinde sonbaharı yaşamak kimbilir ne keyiflidir. Yakında güzel resimlerle dönersin inşallah.

bücürükveben dedi ki...

Bilmediğimiz yerlerden hiçbir şey indirmemek gerekiyor...virüs vs. de bulaşıyor bana yeğenim linux yükledi hiç virüs bulaşmıyormuş hatta o yüzden virüs tarama vs. programmı kullanılmıyor...
sevgiler

serpil dedi ki...

Nice mutlu yılların olsun.
Beyoglu'nda doğum günün güzel geçsin.
Sevgiyle.

Nazpek dedi ki...

Nice mutlu umutlu sağlıklı yıllar

Defne Soysal dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun nice mutlu yaşlar.

Sevginin Ruhu dedi ki...

Nice mutlu yıllara. Aynı gün doğmuşuz. mutluluklar ikimize de...

laleninbahcesi dedi ki...

Sonbahar tam benim mevsimimdir...Bugün Beyoğluna gidebildiniz mi ? Ben bu havalarını da severim Beyoğlunun...

Yeni yaşını bir kez daha kutlarım Mihribancım.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Sizin dogum gununuz benim Konca ile ayniymis. :-) Dogum gunünüz kutlu olsun. Sevgiler.

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

sonbaharı ben de seviyorum, daha doğrusu tüm bahar aylarını seviyorum, geciktim ama doğum gününüz kutlu olsun, sevgiyle kalın :)