1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

7 Eylül 2013 Cumartesi

Yaz Biterken



               Bisiklet fotoğraflarını çok severim nedense. Hele doğadaki bisklet resimleri bende bir özgürlük, bir mutluluk duygusu uyandırır.

                Oğul, uzun bisiklet turlarından sonra bize uğrar. Bisikletini de bahçede bırakmaya korkar. (Kendi topladığı bisikletleri pek kıymetlidir.) Dört kat merdiveni çıkarır, baş köşeye koyar. Ben de hafiften vıdı vıdı yaparım.  Akşam bari resmini çekeyim şunun dedim.

                Gün içinde pek yorulmuştum.


       

               İkinci parti kışlık domateslerimizi yaptık Kızgül'le. Menemenlik de yaptık bu sene. Oh likopen depolarımız hazırda.

    
           Bu da kuruttuğumuz naneler. Gidip gelip ufalayıp kokluyorum.

            Ah bir de ev tarhanası olacaktı ki. Çok severim. Ama yapmaya cesaretim yok. Hem uzun sürüyor hem ev kokuyor. Neyse yufkacıda tarhana gördüm. "Abla, bu bizim köyde tarladan kopardıkları domateslerle, biberlerle yapılıyor dedi. Denemek için azıcık aldım. Çok beğendim. Gerçekten hakiki ev tarhanası. Hemen gidip kışlık alacağım. Kışlık hazırlıkları bu kadar işte. Biraz da kırmızı biber közlerim. Tamam.

           



          Yeni bir kitaba başladım bugün.  Sonbaharın tatlı hüznü sarsa da beni havuz keyfi devam ediyor. Havalar biraz serinlediği için  havuz tenhalaştı. Rahat rahat yüzüyorum. Biraz üşüsem de iyi geliyor.

12 yorum:

Akşam sefası dedi ki...

Bisiklet fotoğraflarını bende çok severim. Birde kapı ve pencere resimlerini. Tarhana, annem (kayınvalıdem) sağolsun.. Hemde uşak tarhanası.. Harika bir şey..

*mehtap dedi ki...

Domates ve tarhana konusunda şanslılardanım galiba.Annem yazlıkta hazırlıyor bize de yemesi kalıyor.Tarhana buralarda yapmak zor gerçekten kurutması açısından, ama en sevdiğim çorbadır kendisi.. sevgiler..

hüznün tadı dedi ki...

Benimde annem yapardı ama artık pek uğraşamıyor. OLsun bu güne kadar yaptıkları yeter.

serpil dedi ki...

Hangi yufkacı o, ben de alayım, malûm aynı köydeyiz ikimiz de :)

Başak dedi ki...

Erkeklerin bisikletleri kıymetli galiba, bizimkide balkonda duruyor. Senelerdir hiç de binmiyor.

Dometesler harika görünüyor. Bende bu haftalarda yapacağım ama gezmekten fırsat olursa :))

hüznün tadı dedi ki...

serpil- Sokağın adını bilmiyorum ki. Atatürk Cad. parelelinde İbni Sina'ya yakın:))

Başak-Yapması biraz oyalıyor ama sonra güzel oluyor.

Kibritci Kız dedi ki...

afiyet olsun bereketli olsun :)



hüznün tadı dedi ki...

Sağol Kibritcim.

Asuman Yelen dedi ki...

Verimli bir gün olmuş. Merak ettim sen de menemen sosunun içine patlıcan ve kabak ilave edenlerden misin?
Güzel haftalar Mihriban' cım. İşler bittiğine göre kitabını huzurla okuyabilirsin:)

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- Benim menemen klasik. Domates biber o kadar.

lale dedi ki...

Tarhana bir kez yaptım evde ,nasıl bir malzeme nasıl bir maya koymuşsam dağ taş tarhana doldu, tam iki çuval tarhanam olmuştu:) Ay du ben bunu blogda bi anlatayım:))
Ben de bol bol domates yapıyorum.

ay bisiklet apt içinde bırakılır mı? Oğlun çok haklı.

çOK ÖPTÜM SENİ

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Paula müthiştir, hüzünlüdür de tabii, sonbahara yakışır. Kışlık domates benim de yapmam lazım geç bile kaldım, sevgiler :)