1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

31 Mart 2013 Pazar

Sıcacık Bir Gün.




           Bugün İstanbul yaz gibiydi. Dünden kararlaştırmıştık Kuzen'lerle adalara gitmeyi. Akşamdan yemeklerimi hazır ettim. Yemeğim hazır olursa huzurlu oluyorum çünkü.

           Sabah onbir gibi Bostancı İskelesinde buluştuk. Büyük Ada'nın çok kalabalık olacağını düşünerek Burgaz'a gitmeye karar verdik. Böylece 2013 Adalar açılışını yaptık.

            Ben zaten Burgaz'ı çok seviyorum. Onun o sessiz "kasaba" havasına bayılıyorum çünkü. Büyük Ada bence İstanbul gibi.

            Önce paytonla küçük tur yaptık. Sonra yürüdük. O kadar oksijen almışız ki hafif sarhoş Öğretmen Evi'ne gidip yemeklerimizi ısmarladık. Deniz karşımızdaydı. Güzel kediler oynuyordu. Kuşların sesleri yaşadığımızı hissettiriyordu.

            Sonra deniz kenarında bir kafede kahvelerimizi içtik. Oyle yorulmuşuz öyle yorulmuşuz ki, sanki sırtımızda taş taşımışız.

            Dönüşte huzurluyduk. Her zaman ki gibi sık sık Ada'ya gitme kararı aldık. Sonra unutacağımızı bile bile. Halbuki Kadıköy'e gitmekten kolay Ada'ya gitmek.Haftada bir gün yürüyüş yapmak için bile Ada'ya gidilebilir hafta içi.



            
           

       

8 yorum:

parıldayan çiçek dedi ki...

Ne iyi etmişsiniz.Bugün Ankara'da çok sıcaktı.

hüznün tadı dedi ki...

Parıldayan Çiçek-Sen gelince de gidelim.

Yasam Esintileri dedi ki...

Bazen bende de oyle olur, sevdigimiz bir seyi her zaman yapalim ara vermeyelim deriz, deriz demesine de, sizin de soylediginiz gibi unutur gideriz..

hüznün tadı dedi ki...


Yaşam Esintileri- Evet. Minik minik mutluluklar var etrafımızda ama biz onları erteleriz.

Gamze Esra Ersöz dedi ki...

Ne güzel bir gezi yapmışsınız.Gürültü, korna sesleri..vs olmadan huzurlu bir gün geçirmişsiniz.

hüznün tadı dedi ki...

Yaşam İzi- Hoşgeldin. Seni tanıdığıma sevindim.

Renkli Dünyam dedi ki...

Merhaba,
İlk defa ziyaretinize geliyorum huzurlu mutlu bir blogla tanıştım,mutlu oldum.Geçen yaz bir haftalığına İstanbul'a ailece geldik gezi planımızda adalar vardı maalasef zamanımız yetmedi adayı görmeye çok üzülmüştüm buyaz gezi listemin başında adalar geliyor.Yaşadığız şehrin güzelliğinin farkındasınız negüzel.Sevgiyle kalın.

hüznün tadı dedi ki...

Renkli Dünyam- Adaları mutlaka gör. Kendine has dokusunu hisset. Çok hoşuna gideceğine eminim. Benden de sevgiler...