1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

26 Mart 2012 Pazartesi

Saadet Berna.




                  O Gülben Ergen'in bu sabahki konuğuydu. 94 yaşında emekli bir başöğretmen. Saçlarını iki yandan örmüş, pırıl pırıl bir zeka, çok güzel bir insan. Hayran oldum ona.

                 "Daima yapacak işim, yeni hedeflerim var. Çok okur, işinizi kendiniz yapar, dengeli yer içerseniz zinde kalırsınız. Her şeyin aşırısından kaçıyorum." diyor.

                 Zengin bir kütüphanesi varmış. Gece uykudan uyanır notlar alırmış. Zekasının pırıltısını okumaya borçlu demek ki.  Biraz Google'dan okudum. Facebook'da bir sayfası var. Üniversite öğrencisi bir kızını kaybetmiş yıllar önce. "Yaşamın bir anda bitebilirliğini görünce insanların kıymetini anladım."diyor.

                Allah güzel ömürler versin bu güzel insana...

12 yorum:

Asuman Yelen dedi ki...

Sevgi ve hayat dolu görünüyor. Bakanın içinde güzel duygular uyandıran bir hali var.

etki alanı dedi ki...

Ben de çok etkilendim bu genç ruhlu cumhuriyet kadınına.İzninizle facebook sayfamda paylaşıyorum bu yazınızı...
TüTü

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- İçindeki sevgiyi ve hayatı çözmüşlük halini hissediyorsunuz. Hayranlık duydum.

Etki Alanı- Bu beni sevindirir. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

gerçekten başöğretmenmiş, uzun ömürler dilerim Saadet Hanıma, onun gibi insanları gördükçe seviniyorum, teşekkürler
Berrin,

Swotpisces dedi ki...

geçen haberlerde ben de izledim, maşallah yaaa...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Evet okumak çok dinç tutuyor gercekden. Ben bu konuda birde Betül Mardiye hayranım. Sevgiler.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ben de böyle bir kadının varlığından büyük mutluluk duydum, çok sevdim:)
Örnek alınacak işler yapıyor, aklımızda tutmamız, uygulamamız gereken şeyler söylüyor...
Allah uzun ömür versin...

hüznün tadı dedi ki...

Berrin- Tam bir Cumhuriyet kadını.

Swotpisces-Hemcinsimize bir nazar boncuğu:))

Güngör-Evet hepimiz örnek almalıyız. Bazen ne kadar basit şeyleri dert edip pes ettiğimizi düşünüyorum da...

hüznün tadı dedi ki...

Natali-Ben de ondan haberdar olmaktan mutluyum.

incecikten dedi ki...

sayenizde tanıdım. çok tatlı:)

Sipse dedi ki...

http://atabeyler1.blogcu.com

siyah kuğu dedi ki...

Çok tatlı hayat dolu