1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

15 Mart 2012 Perşembe

Örgülerim.



             Kızgül'üme bir şapka ördüm. Soğuk günlerde başı üşümesin. Sıcacık gitsin gideceği yere.
Süslemek istedim. İstemedi. Sonra "İstersen bir küçük gül kondurabilirsin."dedi.



                 Bu da ördüğüm minik battaniye. Biraz daha yaşlanınca onu dizlerime örteceğim. Bir yandan çayımı içerken bir yandan kitap okuyacağım.

                 Biraz önce örgü kursundan geldim. Hava yağmurluydu. Sonra bir ara kara çevirdi. Mutfak alışverişi yapıp eve geldim.

                 "Çay taze miii?" diye ortaya seslendim. Yaşasın tazeymiş.

                  Dün Zülfü Livaneli'nin "Serenad"ına başladım. Şimdi bir elime onu bir elime çayımı alıp ağır ağır okuyacağım.

               
                  



                 

               

13 yorum:

*mehtap dedi ki...

çok şık olmuş,elinize sağlık.

Asuman Yelen dedi ki...

Şu an burası bembeyaz.
Her ikisi de gerçekten çok hoş. Ellerine sağlık. İyi okumalar ve afiyet olsun:))

Hülya dedi ki...

Şapka güzel duruyor. Patchwork battaniyede çok değişik olmuş. güle güle kullanın :)

hüznün tadı dedi ki...

Mehtap- Teşekkürler. Hesap kitap yapmadan örülen şeyleri seviyorum. İnsanı dinlendiriyor.

Asuman-Burda kar hemen dindi.Aramızda bayağı bir iklim farfı var.

Hülya- Ay senin gibi bir ustanın beğenmesi ne güzel...

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

battaniye de kitap seçimin de süper.. beni çok etkilemişti serenad.. kitap blogumda paylaştım.. okuduktan sonra fikirlerini beklerim.. sevgiler..

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Ellerine sağlık ikiside çok güzel olmuş, şu örgü işine hiç dayanamıyorum 24 saat hiç bıkmadan örebilirim:)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Şapka ne şık olmuş öyle eline sağlık .Yazın okudum SERENADı çok güzel sürükleyici bir kitap .

hüznün tadı dedi ki...

Emine- Teşekkür ederim.Muntazam öremiyorum ama yine ortaya bir şeyler çıkıyor işte.

Nur- Ne güzel. Ben çok elime alamıyorum. Bir ondan bir bundan. Bir5az sıkıntılıyım da:))

Mevdoş- Birde yazlık şapka mı örsem acaba?

Unknown dedi ki...

çok güzel olmuş şapka,ellerine sağlık.Güle güle kullansın şapkasını :)

hüznün tadı dedi ki...

Düşlerimden İnciler- Teşekkürler. Örmesi çok zevkliydi.

kızgül dedi ki...

şapkam çok güzel yaaa çok sevdim:)

dostca99 dedi ki...

Keşke serenadı okumasaydınız.
Kimseye tavsiye etmem.
Çünkü okadar beğeniyorsunuz ki..
Sonradan okumak istediğiniz romanlar sizi sarmıyor uzun süre.
Harika yazmış :)

hüznün tadı dedi ki...

Dostca- Evet bende zevkle okuyorum. Ben biraz yavaş okuyorum:))