1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

28 Şubat 2012 Salı

Pazarın Güneşi Aklımda Kaldı...



           Kar gelecek dediler. Puslu karlı bir havaya hazırdım. Sabah kalkmakta hiç acele etmedim. Kapıcının servis ziliyle fırladım yataktan. Uykulu uykulu  aklıma gelen bir şeyler ısmarladım.  Konca'ya sigara, yapacağım mercimek salatası için maydonoz,kaşar falan.

           "Ne çok uyudun? "  dedi Konca. O biraz uykusuz bu aralar. Kıskandı galiba. Ben de en çok kaşla göz arası çabucak uyuyan insanları kıskanırım.

            Bugün temizlik günüm. Pazardan Salıya aktardım. Pazar günleri oğul geliyor. "Bıktım senin temizliğinden yaa!" diyor. Salıda zaten pek sevmediğim günlerden biri.

            Sildim süpürdüm. Kızgül'ün yaptığı yorgunluk kahvesi pek güzel geldi.

            Pazar günü Bostancı- Caddebostan sahil yolunda kendimle yürüyüşe çıkmıştım.

            Aklımda sevdiğim şarkılar, kalabalığa karışıp yürümüştüm. Bir yandan da fotoğraf çekerek.

            Güneş ne güzel bir şey. Güneşli bir gün mutlu olmamak imkansız sanki...



  
             Tazecik çiçekler ekilmişti...

            

         

               Deniz yine sonsuz huzur veriyordu.



              İnsanlar, çocuklar, köpecikler yürüyorlar yürüyorlar huzurları birbirine karışıyordu...



              Suadiye barınakta kendime buruk ve güzel bir çay ısmarladım.

13 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

ne kadar güzel fotoğraflar
-
hemera

Leylak Dalı dedi ki...

Ne iyi etmişsin, baksana hava bozacakmış. Burası da yağmurlu ve serin. Güneş gerçekten insanı mutlu eden birşey, hele de beni:)

Asuman Yelen dedi ki...

Emin ol huzurun bana geçti. Bu güzellikleri görüp de o yolda seninle birlikte yürümemek, karşına oturup çay içmemek (hayalde de olsa) imkansız gibiydi.

hüznün tadı dedi ki...

hemera-nyks- Çok teşekkür ederim.Sevindim beğendiğine...

Leylak dalı-Antalya'da bol güneşli günleri yakalamak daha kolay gibi.

Asuman-Keşke... Bir güneşli günde birlikte çay içsek...

Satır Arası dedi ki...

Ne iyi etmişsiniz. Fotoğraflarda harika.
Okumalı keyifli günler. :)
gulsahtoptas.blogspot.com

laleninbahcesi dedi ki...

Pazar gün o güzelim havayı evde geçirdim. Biraz rahatsızdım hatta şu anda boğazlarım yanıyor.

Bizim evde temizlik günü pazartesidir. Haftasonunun dağınıklığı salıya falan dayanmaz asla:)

Sevgimle Mihribancım.

hüznün tadı dedi ki...

Gülşah-Sahil yolu iyi ki var. Önümüzde güzel havalar da var.Atıp kendimizi dışarı yürümeli...

Lale-Geçmiş olsun. Yoksa sen güzel havaları kaçırmazdın.

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Kar,fırtına,soğuk da deseler artık çok hükmü olmaz, cemrelerimiz düşüyor,bahara hazırlığımız var.
Güneşli günler yakındır, güneşle beraber umutlarımızda aydınlanır inşallah!

hüznün tadı dedi ki...

Nur- En son cemre toprağa düşüyordu değil mi? Oda düştümü iş tamam...

Banuca dedi ki...

Ben burada karlar altındayken .... Bu fotoğraflar, ama olmaz kiiii, böyle de yapılmaz kiiii :(

hüznün tadı dedi ki...

Banuca- Haaklısın valla...

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

Su yorgunluk kahvesi nasil birseyse gerçekden tum yorgunlugu aliyor. sevgiler.

hüznün tadı dedi ki...

Güngör- Hele biri yapıp eline verirse:))