1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

18 Ekim 2011 Salı

İyiyim.





         Otuz dakika yürüdüm. Bir otuz dakika aletli egzersiz. Üstüne yirmi dakika yüzdüm. İyiyim. Sonra cafede bir cam kenarı. Camın hemen dibinde mazılar. Başını biraz kaldırınca üç tane sararmış yapraklı çınar ağaçları. Başını biraz daha kaldırınca e5 kara yolu. Kamyonlar otobüsler ambulanslar geçiyor. Neyseki sesleri bana ulaşmıyor. Hava yağmurlu.

         Bugün Pinhani dinliyorum kahvemin eşliğinde.  Düşünceler doluyor kafama. Bazıları kaçıp gidiyor. Bazılarını ucundan yakalıyorum. Bazılarını düzenliyorum.

         Hava yağmurlu ya taksi yok. Kapşonumu geçirip başıma dolmuşa kadar yürüyorum. BİM e uğrayıp badem ve neskafe alıyorum.
        
         Sonra sıcak ev. Fırında kıymalı börek pişmekte. Elimde yeşil çayım....

10 yorum:

Çılgın Mevdoş dedi ki...

Anacığım bu havada nerede yüzüyorsun söyle bende geleyim .Ay canım çekti kıymalı böreği afiyet olsun .

hüznün tadı dedi ki...

Mevdoş- Bostancı Sporyumdayım. Gelsen ne iyi olur. Tanışmış oluruz.

Asuman Yelen dedi ki...

Çok hoş bu havada bu sıradışı
program ama dikkat. Çok iyi korunmak lazım Mihriban' cım. Resmen ayaz var.

laleninbahcesi dedi ki...

Mihribanım sefan olsun, daim olsun
hep keyifle

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- Hava İstanbul için çok soğuk gerçekten. Benim daha ılık sonbahar beklentim var.

Lale-Sağol Laleciğim. Biraz hüzünlü bir huzurum vardı bugün nedense...

Yaşamın kıyısında dedi ki...

Eh imrenmemek elde değil, bir tek
E5 karayolu sıkıcı ama oda öbürlerinin arasında kaynar nasılsa:)
Afiyet olsun...

hüznün tadı dedi ki...

Nur- Sporu hepinize tavsiye ediyorum. Çok faydasını görüyorum. Hiç diyet yapmadan biraz dikkat ederek iki kilo gitmiş mesela.

Hülya dedi ki...

Spor hayatımızda olmalı ama ben ihmal ediyorum. bol bol yürümeye çalışıyorum.güzel günler canım :)

Bugday Tanesi dedi ki...

Afiyet bal şeker olsun :)

hüznün tadı dedi ki...

Hülya- En güzeli yürümek zaten. Hem ruhuna hem bedenine iyi geliyor.

Buğday tanesi- Teşekkürler canım.