1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

8 Eylül 2011 Perşembe

Sabah ve Huzur.










            Dün çok güzeldi. Leylak Dalı'nın  İstanbul'a gelişi ve  Hümeyra Cafe'de  blogcularla buluşma. Yazılarından tanıştığımız arkadaşlarımızla yüz yüze sohbet etmek çok güzel ve keyifliydi. Ben ne yazık ki fotoğraf makinamı unutmuşum. Resim çekemedim. Diğer arkadaşlar bol bol çektiler neyse. İkiden altıya kadar oturduk. Keşke sık sık yapsak bunu.

           Bu sabah konca Yalova Motor Festivaline katılmak üzere yola çıktı. Bana da çok asıldı ama ... Hep bir daha ki sefere diyorum ben. Hem yarın Ankara'ya anneyle babaya gidiyorum. Özledim onları da.

           Sabah ev sessizdi.Kızgül'de işe gitmişti. Televizyonu  kapattım ilk iş. Ara sıra yalnız kalmak insana huzur veriyor. Hemen evi toparladım. Çamaşırları makinaya attım. Bulaşıkları yıkadım. Sonra her tarafın derli toplu olmasının hafifliğiyle balkonda kahvaltımı yaptım.

           Şimdi de Küçükyalı pazarına gideceğim. Ne zamandır uğramıyorum. Şöyle bir kolaçan edeyim.

           Biraz da yemek yapıp bırakmam lazım Kızgül'e. Onu da akşama hallederim artık.

           Oh! Yalnızlık hoşuma gitti .  Bizimkiler duymasın.

9 yorum:

Bugday Tanesi dedi ki...

Ben paylaşılan fotoğrafları görünce sizin adınıza çok sevindim, kim bilir ne kadar şen şakrak olmuştur.
Sevgiler

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Benim için de çok güzeldi dün,bence de daha sık yapsak...:)

Günün tadını çıkarın bazen yalnız kalmak da ihtiyaçtır;)
Sevgiler...

hüznün tadı dedi ki...

Buğday tanesi- Keşke sende olsaydın.

Natali- Farklı mekanlarda buluşsak arasıra...

Asuman Yelen dedi ki...

Sabahın huzurunu ben de çok severim.
İyi yolculuklar arkadaşım...

hüznün tadı dedi ki...

Sağol Asumancığım. Toplandığımız gün gözlerim seni aradı.

Yazgüneşi dedi ki...

huzur sıçradı üstüme bu postu okuyunca
ne güzel...

laleninbahcesi dedi ki...

Mihribancım , çok keyifli bir buluşma oldu...Sen orada artık benim eçin ski bir tanıdık olmuştun:))
Yeniden görüşmek üzere

hüznün tadı dedi ki...

Yazgüneşi-Negüzel birilerine huzur sıçratabilmek... Sevgiler...

Lale- Koşa koşa internet cafeye geldim. Ankaradayım. İnan sizleri özledim.

CEPAYNASI dedi ki...

işleri bitirmiş olmanın verdiği huzur...
ne güzel:)
ve pazara gitmek:)