1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

4 Ağustos 2011 Perşembe

Bizim Evin Halleri...



                 Hiç acelemin olmadığı, yapmazsam olmaz gitmezsem olmaz bir şeylerin olmadığı, salına salına geçirebileceğim günlerden bir gün işte... Yaz sıcaklarında koştura koştura işe gittiğim, izine ayrılanları kıskanıp tatil hayalleri kurduğum o günlere inat...

                Sabah kalktım. Apartman görevlimiz izinde. Gazete ve ekmeği almak benim görevim. Konca çayı demlemiş oluyor. Ben bakkal ziyaretimi yapıyorum. Sonra egzersiz ve kahvaltı.

                Kızgül dersanedeki işinden ayrıldı. Oruç tutuyor. Ben de ona sevdiği mamaları hazırlıyorum. Ev işlerini fazla incelemeden hallediyorum.

 


                 Konca yeni bir model gemiye başladı. Ara sıra Suadiye'ye yüzmeye gidiyoruz onla. Hep aynı insanlar geliyor. Neredeyse ahbap olacağız.





              Yukardaki kitaba başladım. Jean Paul Sartre' ın  ilk romanıymış. TV 'de pek izlediğim bir şey yok bu aralar. Akşamları güzel filme rastlarsam izliyorum. Güzel bir dondurma eşliğinde.

               İşte bizim haller böyle bu aralar.

12 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Allah'ım bunlar gerçek mi ? Yerim ben o benli burunlarını :)

Asuman Yelen dedi ki...

Harika bir foto gerçekten. İçim açıldı. Bulantı' yı ben ilk gençlik çağlarımda okumuştum. Sartre' ı tanımaya çalıştığımız dönem. Varlık yayınlarındandı. Hala durmakta. İtiraf edeyim çok ağır gelmişti. Ya da ben çok naiftim o zamanlar.

Güngör Ekinci Saglik dedi ki...

OOhh ne güzel evdeki huzur, mutluluk budur.sevgiler.

Çılgın Mevdoş dedi ki...

YERİM BEN BU GÜZELLERİ NE TATLI ŞEY ONLAR ÖYLE.BENİMDE TEKİRİM VARDI 17 SENE YAŞADI YAŞLILIKTAN ÖLDÜ BİR DAHA DA ALMADIM GÜNLERCE AĞLADIM O GİDİNCE ONA İHANET SAYDIM BAŞKA KEDİ ALAMADIM BU YÜZDEN. DARISI BENİM BAŞIMA SAKİN GÜNLERİN

laleninbahcesi dedi ki...

Mihribancım, İstanbul içinde denize girebiliyo olmak süper...Oralara yakın olsam ben her gün girerdim valla...
Yaz sıcağında Sartre okumayı göze almandan dolayı seni kutlarım.

hüznün tadı dedi ki...

Colette- Bu güzellikler benim değil ne yazıkki. Kuzenimin Cingöz ve Fındığı.

Asuman- Bulantı bana da ağır geldi. Yavaş yavaş okuyorum.

Güngör- Sakin tane tane yaz günlerini.

Çılgın Mevdoş- Benim Çıtırım da beni bırakıp gitti. Bunlar kuzenimin.

Lale- Kirlimi değilmi diye aklıma getirmeden giriyoruz denize. Sana da uzak sayılmaz. Bulantı kızmın aldığı bir kitap. O ağır ben ağır birbirimizi idare ediyoruz işte.

hüznün tadı dedi ki...

Güngör- Cümlem yarım kalmış. "Yaşıyorum" diyecektim. Bendende sevgiler.

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Ben sevdim sizin evin hallerini:))
Özellikle ilk kareyi...
Ne güzel en azından herkes bir şeyle uğraşıyor.Boş durmuyor.
Kitap çok ünlü ama okumadım,yorumlarınızı yazarsınız.
Sevgiyle kalın...

hüznün tadı dedi ki...

Natali- Okuduğum kitaplar hakkında bir şeyler yazayım diyorum hep. Sonra unutuyorum kalıyor.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bu kuzular sizin mi...

hüznün tadı dedi ki...

Benim değil Zeynep'ciğim. Kuzenimin. Onları birde sarmaş dolaş uyurken görseydiniz.

beste dedi ki...

kedilerrrr cok tatlilar:))Sartre severim hatta damardan, sevgiler