1 2 3 4 5 Bu kodu kullana

1 Haziran 2011 Çarşamba

Biraz Yoga Biraz Yürüyüş.

    

             Bu sabah internetden yoga videoları bulup biraz çalıştım. Arada egzersiz çeşitlerini değiştirmek iyi oluyor. Bedeni şaşırtmak lazım. Yogayı da çok seviyorum zaten. Bana kendimi iyi hissettirdi.

             Dün Ebru Şallı göbek inceltmek için bir yağ tarif etti. Eşit miktarda portakal yağını ve biberiye yağını karıştırıyorsunuz. Göbek bölgesine sürüyorsunuz. Sonra streç filmle bir güzel sarıyorsunuz. Günlük aktivitenizi yapıyorsunuz. İster ev işi yapın, iste yürüyüş. Denemesem çatlardım.

              Yogadan önce yağı sürdüm, streç filmide bir güzel sardım. Öğleden sonra yürüyüşe çıktım. Yani dört beş saat kaldı. Gelince  açtım ki. nasıl su atmış bedenim. Şakır şakır sular aktı yere. En azından ödem atmış oldum. Haftada iki kere deneyeyim diyorum. Tavsiye ederim.
               Bu arada yan yağları da unutmadım. Sanki biraz küçüldüler gibi.

               Küçüldüler gibi de akşama su böreği yufkası aldım. Börek yapacağım. Bu ne perhiz bu ne lahana. Boğazımdan hiç kısmadan fazlalıklar gitsin istiyorum.

10 yorum:

'Ezginin Günlüğü' dedi ki...

Zaten çok yiyenler genelde zayıflar oluyo ve ben buna çok şaşırıyorum bize neden yaramaz ki :) Gerçi işin aslı hergün düzenli spor ve bol su içerek metabolizmayı çalıştırmakta sanırım ;)

hüznün tadı dedi ki...

Ezginin Günlüğü-Çok yiyip hep çöp gibi olanlardandım. Ama artık yaşım ilerledikçe kilo alıyorum. Şimdi kilo almaya uğraştığım o günleri arıyorum.

Asuman Yelen dedi ki...

Amman dikkat. O naylonları açtıktan sonra en ufak bie esintiye maruz kalmadan kurulanmak lazım.
Kolay gelsin arkadaşım. Zayıflık zor zenaat.

hüznün tadı dedi ki...

Asuman- Çok haklısın. Dikkat etmek lazım.

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

bende denemek istiyorum. çok güzel fikir. bakalım faydası olucakmı? böyle güzel tarifler olursa yine paylaşın olur mu?

hüznün tadı dedi ki...

Zeynep-Kolay bir şey. Denemekle bir şey kaybetmeyiz değil mi?

BAYKUŞ GÖZÜYLE... dedi ki...

Harika yöntemler,azminize hayranım.İhtiyaç halinde kullanılacaktır:))
Su böreği yapmak da kolay değil ona da efor sarfedeceksiniz:)

Çılgın Mevdoş dedi ki...

ALEMSİN ARKADAŞIM YAA :)YARIN HEMEN YAZDIM ALIP SÜRÜP SARMALANACAĞIM RESİMLERDE GÖBEK SİMİT FELAKET SAĞOL VALLA BLOGLARDAN BAYAĞI BİLGİ ALIŞVERİŞİ YAPIYORUZ SEVGİLER

hüznün tadı dedi ki...

Natali- Teşekkür ederim. Senin ihtiyacın yok sanıyorum.

Çılgın Mevdoş- Hadi bakalım. Kolay gelsin. Sonuç alırsak paylaşalım.

didem dedi ki...

Yoga super! Diyetin saglikli beslenmenin yaninda spor sart bence. Haftada uc gun yapiyorum mumkunse daha fazla ve harika hissediyorum.